Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Iphone startar inte upp och rebootar
-
AuthorPosts
-
Hejsan !
Jag har en iphone 3G som varit jailbreakad med redsn0w 0.9.4 nu innan ios4 kom så tänkte jag att jag skulle nolla telen eftersom den blivit seg och jag var sugen på de nya funktionerna i uppdateringen 🙂Jag gick in i telefonen och valde total återställning och någonstans där gick det fel telefonen fastnar i booten äpplet dyker upp och efter en stund blir det en laddnings ring runt äpplet sedan efter åter en stund bootar den om.
Problemet slutar inte där mina knappar verkar inte fungera längre heller jag kan inte få in telen i dfu mode eller itunes återställningsläge. Och jag kan inte starta eller stänga av den när det är batteri sätter jag i kablen så väntar den tills den har ström att starta startar och bootar om igen jag kan inte stänga av den eller något.
Någon som haft ett liknande problem eller någon lösning ??? 🙂
Total Återställning innebär att du raderar all data inklusive operativsystemet… din telefon är “totalt tom”
jag vet att du redan testat men försök:
hålla ned Homeknappen samtidigt som du pluggar in telefonen till datorn
– fortsätt försöka få in den i DFU och se till att följa instruktionen till PUNKT OCH PRICKA. Time:a knapptryckningarna med en klocka@freebo 69859 wrote:
Total Återställning innebär att du raderar all data inklusive operativsystemet… din telefon är “totalt tom”
jag vet att du redan testat men försök:
hålla ned Homeknappen samtidigt som du pluggar in telefonen till datorn
– fortsätt försöka få in den i DFU och se till att följa instruktionen till PUNKT OCH PRICKA. Time:a knapptryckningarna med en klockaSka göra ett par seriösa försök till tack för hjälpen 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.