Iphone tillbehör shop

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tillbehör & reservdelar Iphone tillbehör shop

Viewing 16 posts - 1 through 16 (of 16 total)
  • Author
    Member
    Post count: 60

Har ni några webshoper som säljer iphonetillbehör ni kan rekommendera?

Letar efter fodral och hörlurar till nallen 😛

slanerislana
    Member
    Post count: 29
    slanerislana
    Member
    slanerislana
    Member
    Halle
    Member
    Post count: 837
    Halle
    Member
    Halle
    Member
    steffe
    Member
    Post count: 2452

I en del svenska städer finns applestore och andra som säljer dom vanligaste tillbehören.Om du har nån i närheten kan du kolla priset där innan du handlar på nätet.

steffe
    Member

I en del svenska städer finns applestore och andra som säljer dom vanligaste tillbehören.Om du har nån i närheten kan du kolla priset där innan du handlar på nätet.

steffe
    Member

DannePanne
    Member
    Post count: 4

Kolla in Mailshop. Har handlat mycket av dem och är supernöjd!:D

r_o_n
    Member
    Post count: 658

Tradera – fynd värda att snacka om. Finns en hel del vettiga väskor till andra priser än Apples egen försäljning.

r_o_n
    Member
    Post count: 658

Skärmen på en iPhone är ju av glas, kan någon förklara för mig varför man ska ha skärmskydd av plast, på en glasskiva? Det måste ju sluta i att man får repor på skärmskyddet, repor som då syns, istället för att inte ha det alls och inte få repor.
    Man använder ju sitt finger på pekskärmen. Hur troligt är det att man repar en glasskiva med ett finger?

r2d2
    Member
    Post count: 134

man kan ju tappa den , ha damm i fickorna , råka lägga den i jeans som har nitar speciellt den lilla högerfickan på jeans brukar ha en displayreparnit =) …men det är nog baksidan som är känsligast själv vågar jag knapp använda min hehe..

steffe
    Member

@r_o_n 29418 wrote:

Skärmen på en iPhone är ju av glas, kan någon förklara för mig varför man ska ha skärmskydd av plast, på en glasskiva? Det måste ju sluta i att man får repor på skärmskyddet, repor som då syns, istället för att inte ha det alls och inte få repor.
    Man använder ju sitt finger på pekskärmen. Hur troligt är det att man repar en glasskiva med ett finger?

Tryck ner den i fickan ihop med en stooor nyckelknippa eller en leatherman så lär du nog fan få se på repor om du inte har ett bra skydd!

BarateaU
    Member
    Post count: 211

titta på ebay global, ofta kan man hitta grejer från hong kong som är snuskigt billiga, ibland med fri frakt.
    Bara att man lär sig att söka 🙂

Fodral osv för några kronor med frakt, eller nytt batteri för en 50 lapp med frakt.

Viewing 16 posts - 1 through 16 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.