Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Iphone tillbehör shop
-
AuthorPosts
-
Har ni några webshoper som säljer iphonetillbehör ni kan rekommendera?
Letar efter fodral och hörlurar till nallen 😛
Apple Sen går du in på “Store”.
Macoteket – Seriös och kunnig personal, lÃ¥ga priser
Macline – Aktuella ProdukterApple Sen går du in på “Store”.
Macline – Aktuella ProdukterApple Sen går du in på “Store”.
Macline – Aktuella ProdukterI en del svenska städer finns applestore och andra som säljer dom vanligaste tillbehören.Om du har nån i närheten kan du kolla priset där innan du handlar på nätet.
I en del svenska städer finns applestore och andra som säljer dom vanligaste tillbehören.Om du har nån i närheten kan du kolla priset där innan du handlar på nätet.
I en del svenska städer finns applestore och andra som säljer dom vanligaste tillbehören.Om du har nån i närheten kan du kolla priset där innan du handlar på nätet.
Tradera – fynd värda att snacka om. Finns en hel del vettiga väskor till andra priser än Apples egen försäljning.
Skärmen på en iPhone är ju av glas, kan någon förklara för mig varför man ska ha skärmskydd av plast, på en glasskiva? Det måste ju sluta i att man får repor på skärmskyddet, repor som då syns, istället för att inte ha det alls och inte få repor.
Man använder ju sitt finger på pekskärmen. Hur troligt är det att man repar en glasskiva med ett finger?man kan ju tappa den , ha damm i fickorna , råka lägga den i jeans som har nitar speciellt den lilla högerfickan på jeans brukar ha en displayreparnit =) …men det är nog baksidan som är känsligast själv vågar jag knapp använda min hehe..
@r_o_n 29418 wrote:
Skärmen på en iPhone är ju av glas, kan någon förklara för mig varför man ska ha skärmskydd av plast, på en glasskiva? Det måste ju sluta i att man får repor på skärmskyddet, repor som då syns, istället för att inte ha det alls och inte få repor.
Man använder ju sitt finger på pekskärmen. Hur troligt är det att man repar en glasskiva med ett finger?Tryck ner den i fickan ihop med en stooor nyckelknippa eller en leatherman så lär du nog fan få se på repor om du inte har ett bra skydd!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.