iPhone Utvecklare

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2271

Hej!

Nu är det riktigt spännande, mitt första iPhone-program synkas till iPhonen! :):)

Men det tog tid att göra det, och det är mycket simpelt… Är det nån som vet några bra “tutorial-sidor” för detta? Jag har sökt och sökt, men inte hittat något nödvändigt 🙁

generuss
    Member
    Post count: 285

vad är det för applikation du har gjort?

generuss
    Member
    Post count: 285

vad är det för applikation du har gjort?

Mekke
    Member

Bara en liten test-grej som räknar ned till midnatt. Jag läste lite smått om hur man började, sen klarade jag resten.

PS. (Det borde inte ta så lång tid att lära mig Objective-C, p.g.a. att jag redan kan Java, C# och C++ :P)

PPS. När jag hade flyttat över appen så gick den inte att starta först. Den återgick bara till SpringBoarden… Sen provade jag igen, och då stod det “Programmet kunde inte öppnas” 🙁 Någon idé? :confused:

Mekke
    Member

Bara en liten test-grej som räknar ned till midnatt. Jag läste lite smått om hur man började, sen klarade jag resten.

PS. (Det borde inte ta så lång tid att lära mig Objective-C, p.g.a. att jag redan kan Java, C# och C++ :P)

PPS. När jag hade flyttat över appen så gick den inte att starta först. Den återgick bara till SpringBoarden… Sen provade jag igen, och då stod det “Programmet kunde inte öppnas” 🙁 Någon idé? :confused:

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.