iPhone4 16 GB

Front page Forums Köp & Sälj iPhone4 16 GB

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Hejsan, jag har här en iphone 4 liggandes som jag inte kan använda för att jag inte har något sim kort till den, hela började med att jag fick den av en bekant som var skyldig mig pengar och gav den här istället.
    Har sen läst att antagligen så är det här en stulen telefon som är spärrad.
    Men att man kan använda den som ipod eller något. Är inte så insatt i det där. Men jag säljer den iallafall till högstbjudande.

OBS! Jag vet inte om den är spärrad eller inte har inte testat den för har inte haft tillgång till något sim. Vet dock att den ska vara bunden till tre.

Kamush
    Member
    Post count: 140
    nikkee wrote:
    Hejsan, jag har här en iphone 4 liggandes som jag inte kan använda för att jag inte har något sim kort till den, hela började med att jag fick den av en bekant som var skyldig mig pengar och gav den här istället.
    Har sen läst att antagligen så är det här en stulen telefon som är spärrad.
    Men att man kan använda den som ipod eller något. Är inte så insatt i det där. Men jag säljer den iallafall till högstbjudande.

OBS! Jag vet inte om den är spärrad eller inte har inte testat den för har inte haft tillgång till något sim. Vet dock att den ska vara bunden till tre.

Ja då bjuder jag 1000 kr!

Tompasod
    Member
    Post count: 175

Om den är stulen och du säljer den så blir du väl en hälare…?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.