Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Iphone4. 16GB eller 32GB?
-
AuthorPosts
-
Någon som vet om det är annat än minnet som skiljer mellan dessa modeller?
T.ex att dom fixat antennproblemen på nyare telefoner. Ska man kolla serienr eller nåt om man har något val? Kommer ihåg hur det var när man köpte 3gs och blev pålurad den “nya” bootromen:mad:.
Synpunkter?Ingen vet nog fram tills folket håller telefonen i handen, funderade starkt på en 32 gigare, men eftersom en faktura inte kunde skicka för betalning den 25 nästa månad får det bli en 16 gigare men missnöjd här blir det inte 🙂
har 3gs 16gb och utnyttjar enbart typ 8gb. så 32gb känns lite overkill ska beställa en 16gb kl 00:00.
@kalle99 71962 wrote:
Någon som vet om det är annat än minnet som skiljer mellan dessa modeller?
T.ex att dom fixat antennproblemen på nyare telefoner. Ska man kolla serienr eller nåt om man har något val? Kommer ihåg hur det var när man köpte 3gs och blev pålurad den “nya” bootromen:mad:.
Synpunkter?Inget annat än minnet skiljer modellerna.
Längtar som fan! 2 timmar och 15 minuter kvar hoppas jag får tag i den jäveln! ska älska den tills den dagen det kommer en ny 😀
Har en 3gs 16gb.. har 6-7 filmer och en hel den musik och har 9gb kvar att fylla.. 16 räcker långt.
Tänk på när ni filmar med iphone 4 , i 720p så går mb snabbt åt.
1 min = ca 100 mb
10 min = ca 1 gb
100 min = ca 10 gb (om nu batteriet håller för de, hehe)Jag valde en 32gb för jag filmar en hel del när man är ute.
Samt tar massa bilder =)
Och kör navigationsprogram som tar upp ca 2gb var// TwiZteD
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.