Iphone4 med tele2 ingen service.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Iphone4 med tele2 ingen service.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hej..
    Har ett litet problem.. eller inte så litet heller..:(
    Köpte min iphone 4 igår, men fortfarande står det ingen service, ringde kundservice och hon sa att kortet var aktiverat, och att jag skulle testa sätta på/stänga av iphonen några ggr. Men fortfarande inget nät… Någon annan som har lika problem? Något jag kan göra?
    Tacksam för lite hjälp och tipps vad det kan vara.:confused:

SomethinG
    Member
    Post count: 363

@norring78 72250 wrote:

Hej..
    Har ett litet problem.. eller inte så litet heller..:(
    Köpte min iphone 4 igår, men fortfarande står det ingen service, ringde kundservice och hon sa att kortet var aktiverat, och att jag skulle testa sätta på/stänga av iphonen några ggr. Men fortfarande inget nät… Någon annan som har lika problem? Något jag kan göra?
    Tacksam för lite hjälp och tipps vad det kan vara.:confused:

när du starta upp den första gången stod det att telefonen var “Aktiverad” efter du var klar i Itunes?

norring78
    Member
    Post count: 2

@something 72269 wrote:

när du starta upp den första gången stod det att telefonen var “Aktiverad” efter du var klar i Itunes?

ja det tror jag vell att det stod.. kan hämta hem program mm. kollar jag i inställningar finns tele2 inställningar i mobilt datanätverket mm. Testade också att sätta in mitt kort i frugans iphone, och där blev det lika.. “ingen service”
    så det är inte fel på iphonen i all fall.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.