Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Skal & Skydd › Iphonefodral för 69 spänn
-
AuthorPosts
-
Du registrerar dig med ett syfte och detta är att göra reklam för ett företag.
Så får det inte gå till.
Om det är nån medlem som undrar var man kan köpa billiga fordral från kina får du gärna tippsa om företag du känner till men inte så härSå det är inte reklam att ha sitt företags hemsida och logo som namn?
Det här är absolut inte reklam, haha!!
“PhoneReservdelar.se Reservdelar och Service till din iPhone
Prisgaranti, Garanterat Billigast!”thats a valid point 😉
Vi går inte runt och skriver köp hit och köp dit, vi svarar på användarens frågor och om det är lämpligt erbjuder vi våra tjänster.
Det har fungerat bra hitintills och alla användare vet att det är ett företag som svarar då vi öppet går ut med vem vi är.@pongo vi har redan hafft den här disskutionen, och det vi gör är ok enligt ledningen.
Om du eller nån annan har nåt mot det så är det bara att ta upp det med dem.Får hålla med, du antydde inte ens att du hade med sidan att göra och nu säger du att det är du som håller i den.
“Du registrerar dig med ett syfte och detta är att göra reklam för ett företag.”
Så du registrerade inte dig själv för att göra reklam?@iPhoneReservdelar.se 82873 wrote:
@pongo vi har redan hafft den här disskutionen, och det vi gör är ok enligt ledningen.
Om du eller nån annan har nåt mot det så är det bara att ta upp det med dem.ursäkta mig, men jag har rätt att ha min egna åsikt om saken, även om ledningen anser det är okey, så anser jag inte det. så självklart säger jag det isåfall. punkt om det.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.