ja då ingen annan verkar ta tag i saken så måste vi faktist börja prata om detta.
då ett antal nybörjare börjar irritera på oss “gamla” användare här på forumet (nu räknar jag inte in mig själv som gammal) men iallafall vad vill ni ha för, förbättringar, eller rättare sagt, vad tror ni skulle göra detta forum till ett bättre forum.
mina lilla tips är
– nya medlemmar måste ha skrivit minst 10-20 inlägg innan dom kan skapa egna trådar
– fler moderatörer i detta forum så att det alltid finns någon som alltid kan hålla koll.
– omstruktur i själva forumet. hur huvud trådarna ska se ut över huvud taget.
(om texten verkar lite konsig, så vill ja säga att jag nyss kom hem från krogen/polisen, så är lite onykter).. men skriv era tips om hur det ska se ut.
håll denna tråden seriös fall ni nu vill ha en förbättring, vi har redan förlorat 2st veterander pga hur allt blivit sedan FW 3.0 kommit ut
med detta så hoppas jag att ägarna/mods för detta forum ska läsa och ta tips om vad som kan göras så att alla ska trivas bättre.
då faktist jag som inte haft kontakt med mekke så mycket, saknar honom (hans allvetande som verkade vara så rätt)