Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Iphonen är grymt seg! Laggar och har sig..
-
AuthorPosts
-
Hej,
har en iphone 2g som jag jailbreakat och just nu kör den FW 2.1. Installerar allt genom antingen Cydia eller Appstore. De program jag har är winterboard, Spore, IM+, Face Melter, Tetris och Poof!
Nu har ni lite fakta men till problemet.. Varför är telefonen så satans seg?? Varje gång jag ska starta något så ploppar apple-logon upp i mellan 1-3 sekunder för att sedan komma in i programmet/sms/telefonlistan.
Mvh
låter som du skall ta dig besväret att resetta din iPhone
avinstalera alla program som “körs hela tiden”
tex winterboard mmavinstalera alla program som “körs hela tiden”
tex winterboard mmavinstalera alla program som “körs hela tiden”
tex winterboard mm@Mr EmCom 15829 wrote:
Hur gör man det?
Jag tror det är Winterboard och poof som körs i bakgrunden, du avinstallerar dom i Cydia –> Manage –> Modify.
@Mr EmCom 15829 wrote:
Hur gör man det?
Jag tror det är Winterboard och poof som körs i bakgrunden, du avinstallerar dom i Cydia –> Manage –> Modify.
@Mr EmCom 15829 wrote:
Hur gör man det?
Okej men om jag avinstallerar dessa så slutar de ju såklart fungera och poof/wb är ju fan de viktigaste 😮
Okej men om jag avinstallerar dessa så slutar de ju såklart fungera och poof/wb är ju fan de viktigaste 😮
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.