Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Iphonen är svart på skärmen.
-
AuthorPosts
-
Hejsan, Igår när jag var i skolan så skulle jag titta klockan på min iphone 2g och då hände inget när jag tröck på knappen eller nått :confused: Sen när jag kom hem så ringde en kompis och då såg jag på skärmen vem det var och kunde svara helt utan problem! Men efter samtalet så hände fortfarande inget när man tröck på knappen! Allt är bara svart, Går och lägga in bilder på datorn från den men man ser ingenting?
Någon som kan veta vad det kan vara?
Alltid rädd om telefonen! Skydd och sånt på den och aldrig tappat den.@pabac 41528 wrote:
Hejsan, Igår när jag var i skolan så skulle jag titta klockan på min iphone 2g och då hände inget när jag tröck på knappen eller nått :confused: Sen när jag kom hem så ringde en kompis och då såg jag på skärmen vem det var och kunde svara helt utan problem! Men efter samtalet så hände fortfarande inget när man tröck på knappen! Allt är bara svart, Går och lägga in bilder på datorn från den men man ser ingenting?
Någon som kan veta vad det kan vara?
Alltid rädd om telefonen! Skydd och sånt på den och aldrig tappat den.Jag har haft samma problem, jag återställde den och sen dess har det inte hänt igen..
Så testa återställ.
Men för i helvete..
Lär dig svenska först och främst!Va i helvete har du fått “tröck” ifrån?
@chill 41549 wrote:
Men för i helvete..
Lär dig svenska först och främst!Va i helvete har du fått “tröck” ifrån?
Rättstavnings polisen?? Alla skriver fel någon gång.
OnT: Det kan ju vara glapp i home knappen. Tänds skärmen om du trycker till på ström knappen eller vad det kallas? 😛
Men prova att återställa som Thian sa. 🙂
tröck är slang för tryckte.. jag säger det ofta, men skriver det aldrig..
håll in Home + on/off knappen tills den startar om,Behöver inte återställa den
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.