Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Iphonen har låst scroll mm
-
AuthorPosts
-
Laddade ner ett program som skulle ha lite mer avancerad kalender, facelift mm från installer.
problemet är nu att jag kan bara komma in på ikonerna men väl inne fungerar inte scrollen och jag kan inte klicka på nåt.
Därför kan jag inte avinstalera programmet och inte heller se vad det heter.
annars funkar den som den ska, tex det går att svara när någon ringer, jag kan knappa in simkoden, även ipoden funkar även om jag måste dubbelklicka på home knappen för att få fram den.
Vad bör jag göra?
Kan tillägga att jag är riktigt kass på sånt här.Tack på förhand…
om jag inte missminner mig så låser man telefonen igen om man återställer den, vilket medför att man måste låsa upp igen.
Problemet har tagits upp förut här :
https://www.iphoneinfo.se/forum/showthread.php?t=581&highlight=min+touchscreen
Programmet du talar om heter kate och desamma hände mej men ja lyckades fixa det på nåt mirakulöst sätt 😀 .oouff, återställde och låste upp den 🙂
men nu har jag inte svenska som språk, antar att man måste ladda ner det med installer?@boon 4263 wrote:
oouff, återställde och låste upp den 🙂
men nu har jag inte svenska som språk, antar att man måste ladda ner det med installer?En fördel när man vill ha hjälp är att du berättar även vilket program du installerat. Det kan ju finnas kända buggfixar.
svenskt språk, sök på swephone!
// h
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.