Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Iphonen tog eld?
-
AuthorPosts
-
Emil: Min nya Iphone 3g började brinna | Nyheter | Aftonbladet
Någon som har råkat ut för detta? :/
OJ!!!
Hörde om någon som råkade ut för något liknande.
Telefonen låg i hans byxor när han sov och var i standby läge och telefonen blev stekhet och började smälta =(Tack och lov att inget allvarligare hände i båda fallen!
/Olle
började smälta?! Det är ju helt sjukt!
Visst blir iphonen rätt varm när man lajjat runt med den eller pratat ett tag, men börja smälta och brinna?
Att se sin iphone ta eld är nog det värsta som kan hända :/Tips till iphoneägare :
1) Ladda inte mobilen i sängen
2) Ta ut mobilen ur fickan innan du lägger dig, ta gärna av dig kläderna med för att inte riskera att du själv börjar smälta/brinna ;s ;p
3) Håll mobilen borta från varma objekt, ligger du på stranden så bör du gömma din iphone från solen.Jag tror det är skitsnack och så jävla typiskt aftonbladet. Han har väl bara tänt eld på laddaren eller något. En kortis kanske men det finns inte så mycket där som kan brinna så lätt…
Tror Aftonbladet har nappat på skitsnack 🙂 Har nämligen inte hört något om iPhone 3Gs som har brunnit.
Låter inte så troligt haha.
@iPhoneinfo.se 9751 wrote:
Jag tror det är skitsnack och så jävla typiskt aftonbladet. Han har väl bara tänt eld på laddaren eller något. En kortis kanske men det finns inte så mycket där som kan brinna så lätt…
Tror Aftonbladet har nappat på skitsnack 🙂 Har nämligen inte hört något om iPhone 3Gs som har brunnit.
det har varit nära med min :O
hade den i sängen och laddkabeln i, full ljusstyrka och jag brände mig på den när jag tog i den. Som en stekpanna ffs
men sänker man bara ljusstyrka så förblir den normaltemprerad =)
ni som nekar händelsen, är bara nyfiken – har ni något genuint intresse just för elektronik/någon slags utbildning? vid fabriksfel är det fullt möjligt att saker överhettas och ___ev.___ tar eld…
Det var ju nån här för länge sen som brännde sig på sin iPhone. Den blev tokvarm!
Iaf om jag minns rätt
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.