Front page › Forums › iPhone i Sverige › Nyheter › iPhoneprototypen verkar vara äkta
-
AuthorPosts
-
Prototypen finns i Gizmodos ägo och de påstår att den hittades i en bar i Redwood City. Den var kamouflerad för att likna en iPhone 3gs. Man skulle kunna avfärda denna iPhone för att vara en bluff. Men i ett brev till Gizmodo skriver Apples chefsadvokat Bruce Sewell att de nu vill ha tillbaka iPhoneprototypen. […]
Det stod att den har “Micro-SIM” innebär det att man måste ha en ny typ av SIM-kort?
Tycker sim korten är tillräckligt små redan.
Najs! Skit! Varför ha en kamera framtill? Sen så undrar jag varför de failat med listen som går runt hela sidan.. Delad i 2 delar? lol.. Hoppas fan att det inte är så den ska se ut
Den enda skillnaden på ett vanligt simkort och ett mini-SIM är storleken, chippet är det samma, men mini-sim är mindre
Kameran på framsidan är till för video-samtal (bra för hörselskadade)
Skarvarna på telefonens sidor kommer troligtvis inte att finnas på den färdiga versionen som kommer i juli/augusti.
Ja iPhone för blinda finns ju redan lol.
@zike 63224 wrote:
Kameran på framsidan är till för video-samtal (bra för hörselskadade)
Skarvarna på telefonens sidor kommer troligtvis inte att finnas på den färdiga versionen som kommer i juli/augusti.
1.Okej. Kul för dom, skit annars
2.I och med att Apple är som dem är så kommer den säkert vara precis sådär..Najs med glasbaksida.. De tror inte att den kommer att gå sönder ännu mer? Jag är inte religiös men jag hoppas att detta är en rolig fake…
Kameran på framsidan kommer Möjligtvis att fungera till Skype och även att ta självporträtt med..
Jag tror inte att baksidan är av glas.. Troligtvis någon reptålig plast.
@zike 63247 wrote:
Kameran på framsidan kommer Möjligtvis att fungera till Skype och även att ta självporträtt med..
Jag tror inte att baksidan är av glas.. Troligtvis någon reptålig plast.
Jo, okej. Jag ser funktionerna men inget som jag behöver :-p.
Jag tror de var på gizmodo som jag läste att just prototypen hade glasliknande material. Det hade ett fint ord som jag inte kan komma på just nu.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.