Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Iphones från England i februari, intresserad?
-
AuthorPosts
-
Hallå hejsan!
En polare från England kommer till Sverige i februari och han ska köpa en Iphone med sig till mig, först och främst tänkte jag fråga om någon är intresserad så kan han ta med fler och sekundärt tänkte jag fråga vad ni tror man kan ta för en iphone i Sverige? Kanske ska investera och köpa ett par och kränga?Begagnad eller svartimport cirkus 4000 max.
Garantin gäller bara i inköpslandet.Begagnad eller svartimport cirkus 4000 max.
Garantin gäller bara i inköpslandet.I nuläget skulle jag kunna punga ut 4500-5000(16 gb) kr för en obunden iPhone (till abbonemang alltså) Och jag tror ”värsta rusningen” över iPhone gått över nu faktiskt så tyvärr tror ja inte du tjänar så mycket, kanske några hundringar per telefon… 🙂
I nuläget skulle jag kunna punga ut 4500-5000(16 gb) kr för en obunden iPhone (till abbonemang alltså) Och jag tror ”värsta rusningen” över iPhone gått över nu faktiskt så tyvärr tror ja inte du tjänar så mycket, kanske några hundringar per telefon… 🙂
Jag skulle nog kunna tänka mig att köpa en för 5000.
Jag skulle nog kunna tänka mig att köpa en för 5000.
5000 för en svartimport med engelsk garanti är väl lite häftigt?
Telia tar 5600 ungefär med kontantkort,uppgradering till 2.2 och yellowsnow kostar gratis och garantin gäller i sverige.5000 för en svartimport med engelsk garanti är väl lite häftigt?
Telia tar 5600 ungefär med kontantkort,uppgradering till 2.2 och yellowsnow kostar gratis och garantin gäller i sverige.Funderar på å köpa 16gb på telia med abonemang å sen bara skita i abonemanget, kostar typ 5800…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.