iPod touch 2G MC jailbreak gick snett?

Front page Forums Övriga ämnen iPod touch 2G MC jailbreak gick snett?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 37

Jag skulle jailbreaka min iPod Touch 2G MC 4.1 med Greenposi0n, allt gick fint tills efter ”bootningen” skärmen blev svart och ”Connect to itunes” skärmen kom fram, vad ska jag göra? Jag bryr mig inte om alla grejer försvinner, går det att boota om den i itunes?

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

prova ireb och kick out of recovery

SimonEriksson
    Member

Hej igen, nu är det såhär att wifi har totalt slutat fungera på min iPod och har fått i svar att ta bort jailbreaken borde fungera.

Jag har 4.1 så är det bara koppla i den i datorn, låta itunes hitta den och uppdatera?

SimonEriksson
    Member

Fungerar det att koppla in den i itunes eller blir den brickad p.g.a alla jailbreakade apps i den?

torgren
    Member
    Post count: 69

@simoneriksson 85694 wrote:

Fungerar det att koppla in den i itunes eller blir den brickad p.g.a alla jailbreakade apps i den?

Nej då inget går bort och den blir inte brickad

SimonEriksson
    Member

Men jag måste ju antingen uppdatera hela ipoden till 4.2 eller återställa, om jag återställer kommer antagligen cydia och sånt också att försvinna eller hur?

Jag får helt enkelt inte en internet uppkoppling med den längre, jag får upp en error att det inte går att ansluta till nätverket, oavsett vilket nätverk jag testar. Och ibland ansluts den och jag får en WiFi ikon i högra hörnet men när öppnar safari så kommer en error upp att safari inte är anslutet till internet.

Kan jag återställa den till 4.1 genom iTunes och jailbreaka igen, om inte, kan jag då uppdatera till 4.2 genom iTunes utan att något händer?

Jag har testat gått in i inställningar på ipod och återställt nätverks inställningarna men det fungerar inte.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.