Ipod touch, Jailbreak, iPhoneinfo.se spana in!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Ipod touch, Jailbreak, iPhoneinfo.se spana in!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1457

Nu när iPod touchen blivit mer och mer intressant tycker jag att ni iPhoneinfo.se
    ska öppna ett nytt forums val med bara iPod touch. Nu när man även kan jailbreaka 2G:n har det blivit fler och fler trådar i Allt om iPhone/iPhone 3G och det borde finnas e tråd där de som har iPod touch kan hålla koll på utvecklingen. Jag har själv ingen iPod touch utan en iPhone 3G men min kompis har 2G:n som vi lyckades jailbreaka igår med det nya Redsn0w Lite semi(102) som ligger på redsn0w.com och den har lyckats fungera felfritt, inte alls som den första versionen 101 som man inte kunde stänga av utan att den hamnade i DFU mode. Kan ge en mer exakt beskrivning om någon vill ha;) 😉

Karaste
    Member
    Post count: 104

Hej..
    En polare ska köpa en iPod Touch 2gen på måndag och han/vi vill gärna ha en förklaring om hur man gör. 🙂

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Gå ut på redsn0w.com och ladda ned semi-tether saken. Där finns en readme ni kan läsa 🙂

Karaste
    Member
    Post count: 104

@mekke 25373 wrote:

Gå ut på redsn0w.com och ladda ned semi-tether saken. Där finns en readme ni kan läsa 🙂

Om någon erbjuder sig att hjälpa mig så går jag inte in på en sida och försöker förstå en helt oförståelig engelska på en hemsida.

Det märks att du är 12.. Jag menar 14 årar.

@vossen 25295 wrote:

Kan ge en mer exakt beskrivning om någon vill ha;) 😉

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Sry, jag såg inte riktigt inte inlägget ovan 🙂

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.