iPodappen stänger ner sig

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iPodappen stänger ner sig

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 4

Hej!

Som rubriken antyder så stänger iPoden ner sig efter ca 2 sek. Har provat att starta om iPhonen (3GS 16 Gb) utan att bli av med problemet.

Detta hände i går kväll efter att min hustru köpt en låt i iTunes. Dessförinnan installerades OS 4, men allt var OK då…

Tacksam för tips!

Mvh StefanP

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Testa en reset – håll ned Home- och Powerknapparna samtidigt i 10 sekunder eller tills Äpplet dyker upp på skärmen – det brukar lösa det mesta (och lite till)

StefanP
    Member
    Post count: 4

Nähäpp, det funkade icke! Misstänker att jag får försöka återställa iPhonen…

Någon fler som råkat ut för detta?

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Har du backgrounder? Kan vara det som dummar sig..

Susanne
    Member
    Post count: 2

Samma sak hände mig imorse. Laddade ner låtar och nu funkar inte iPoden. Igår funkade den hur bra som helst. Har iOS4 och det har inte varit några problem med det.

Har startat om två gånger, men iPoden hänger sig ändå. Jag vill verkligen inte återställa iPhonen kan jag säga…*svär*…

Susanne
    Member
    Post count: 2

@susanne 70053 wrote:

Samma sak hände mig imorse. Laddade ner låtar och nu funkar inte iPoden. Igår funkade den hur bra som helst. Har iOS4 och det har inte varit några problem med det.

Har startat om två gånger, men iPoden hänger sig ändå. Jag vill verkligen inte återställa iPhonen kan jag säga…*svär*…

Hepp…synkade den i iTunes igår och nu funkar den igen. Pust!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.