Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › ipone 4 kostar bara $ 54?
-
AuthorPosts
-
Kinakloner är inte iphone 4.
nej nej nej och åter nej. Detta är en billig kineskopia och är inget att satsa på. Den är inte i närheten av en riktig iphone.
Precis
Billig kina kopia som kör os baserat på java, så att den ser ut som ios, men bara fronten så att säga, väl inne i menyerna är den som villken annan kina telefonKänns inte så kraftfull heller, kolla bara ikonernas konturer…
@candy_color 75512 wrote:
[föredrar du att köpa en riktig ipone med mycket högre pris eller spendera mindre köpa en sådan en som denna? Vad tycker du om det?
Köp den för högre pris om du har råd, dvs en äkta iPhone 4.
Om du inte har råd, spara ihop istället under ett par månader eller så, beroende på hur din ekonomi ser ut.
Alternativt ta en på abonnemang och kan du inte själv stå på ett abonnemang fråga då mamsingen eller pappsingen om de har lust att ställa sig på abonnemanget.Köp inte den du presenterat i tråden iaf.
Du kommer tröttna och bli sur på att du gjort ett sådant dåligt köp.Trådskaparen är inte en riktig användare. Detta är bara !! Radera tråd!
@iPhoneReservdelar.se 75554 wrote:
Precis
Billig kina kopia som kör os baserat på java, så att den ser ut som ios, men bara fronten så att säga, väl inne i menyerna är den som villken annan kina telefonNaturligtvis kan det inte jämföras med iPhone 4, det är så billigt.
@muffins 75602 wrote:
Köp den för högre pris om du har råd, dvs en äkta iPhone 4.
Om du inte har råd, spara ihop istället under ett par månader eller så, beroende på hur din ekonomi ser ut.
Alternativt ta en på abonnemang och kan du inte själv stå på ett abonnemang fråga då mamsingen eller pappsingen om de har lust att ställa sig på abonnemanget.Köp inte den du presenterat i tråden iaf.
Du kommer tröttna och bli sur på att du gjort ett sådant dåligt köp.Jag tänker inte köpa det, eftersom jag äger en iphone 4 själv:P
@candy_color 75723 wrote:
Jag tänker inte köpa det, eftersom jag äger en iphone 4 själv:P
Vad är ditt syfte med denna tråd då?
Trodde den reflekterade dina tankar kring ett köp.
Mvh
Luktar lite reklam över hela tråden, men den har nog fått motverkande syfte 🙂 Hade jag inte råd med en ny ihopne och titta på en sån där skulle jag hellre köpa 3g eller 3gs. Nåt kines skit med egensnickrad programvara kan man va utan..
Jag skulle ge $54 för att bli av med den..
Tja detta “reklamknep” flöt ut i sanden, ska man köpa en telefon men inte har råd med en riktigt ska man hålla sig till vanliga nokia eller sony ericsson, att köpa kina-låtsat-skit-saker gör bara att du en vecka undrar “betalade jag superbilliga 54 dollar för en sak som är kaputt efter en vecka, svindyrt ju”.
-
AuthorPosts
- The topic ‘ipone 4 kostar bara $ 54?’ is closed to new replies.