Isubtitles

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

Har laddat ner applikationen ISubtitles
    frågsan är nu….hur använder jag den?^^

jag har laddat ner några filmer i formatet mpeg4 och dom ligger på min iphone nu.

dom har inte svensk text,vilket jag vill ha.

någon som kan ge mig svar på hur kan ja få in text till dom?
    helst med denna applikation då den verka vara kanon;P

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Vem har du köpt iSubtitles från? Bitfield? Om det är från Bitfield så har du ju en enkel guide här

Du behöver ju fortfarande ladda ned subbarna, iSubtitles innehåller tydligen en sökmotor för detta så frågar du mig verkar det enklare än att knyta skorna när man är packad =9

pellepelle
    Member

@freebo 51848 wrote:

Vem har du köpt iSubtitles från? Bitfield? Om det är från Bitfield så har du ju en enkel guide här

Du behöver ju fortfarande ladda ned subbarna, iSubtitles innehåller tydligen en sökmotor för detta så frågar du mig verkar det enklare än att knyta skorna när man är packad =9

köpte den i itunes store

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Företaget bakom verkar vara riktigt rock’n’roll, appen nämns inte ens på deras sida men om jag fatta det rätt så skall det finnas ett online bibliotek som du accessar via appen, det lär dock inte finnas så mycket på Svenska. Du får helt enkelt testa dig fram eller vänta på att någon som köpt appen loggar på här

pellepelle
    Member

@freebo 51848 wrote:

att det är en sökmotor förstår jag.men hur laddar jag ner?
    jag får tex inte fram den där extra rutan när jag slår på en film som guiden visar.hade jag fått de hade nog varit enkelt=P

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.