Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › It Safe mode
-
AuthorPosts
-
Så står det uppe i headern på telefonen. Har ingen aning om vad jag ominstallerat efter uppdateringen som skapar detta, men det dyker upp crash-reports hela tiden, så nu är det dags att ominstallera 4.3.3 igen.
Hur gör jag det lättast?det står också när jag öppnar iTunes att Apple Mobile Divicetjänsten inte startat…..
enklaste stätet är ju att koppla in den i Itunes och trycka på “återställ”
får du inte upp telefonen i Itunes får du sätta den i DFU mode. ( ha den inkopplad till itunes ) hålla in Powerknappen och homeknappen , efter ca 10sec släpp
power knappen och håll kvar home knappen, då är den i DFU mode och itunes
kommer hitta din telefon automatiskt.( obs detta kommer upgradera ditt baseband om du inte redan har den senaste och då går det ej låsa upp telefonen till annan opratör via ultrasn0w )
Då har jag försökt labba lite och det går SÅDÄR.
Apple mobile device tjänsten har tydligen havererat på datorn så fort jag kopplar in iphonen.
Har testat att installera om itunes, utan någon förbättring. Så jag kommer ju inte åt telefonen. Ska testa idag igen.@kurtson 92373 wrote:
Då har jag försökt labba lite och det går SÅDÄR.
Apple mobile device tjänsten har tydligen havererat på datorn så fort jag kopplar in iphonen.
Har testat att installera om itunes, utan någon förbättring. Så jag kommer ju inte åt telefonen. Ska testa idag igen.om du avinstallerar Itunes måste du även avinstaller “Appel mobile Device”
sen finns det något mer med Appel som ska avinstalleras kan inte ge dig namn nu då jag sitter på jobbet!
finns oxå under Ta bort program på inställningar -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.