Front page › Forums › Köp & Sälj › Italien i sommar?
-
AuthorPosts
-
Hallå!
Nån som ska på semester i Italien i sommar och vill köpa med sig en iPhone 3GS till mig?
Sålde min iPhone 3G (16GB Vit) igår för att köpa en 3GS asap =)Hej!
Jag kommer troligen att åka till italien i sommar och hälsa på min syster i Turin.
Är Telefonen mycket billigare i Italien?
Hälsn Gross
Hallå!
Nån som ska på semester i Italien i sommar och vill köpa med sig en iPhone 3GS till mig?
Sålde min iPhone 3G (16GB Vit) igår för att köpa en 3GS asap =)Hej!
Tittade på priser i en hemsida i forumet att köpa i Italien.
16gb 619 E = 6,821:00 kr
32gb 719 E = 7,923:00 kr
Frågan är om det är någon ide?
Gross:)Hallå!
Sålde min iPhone 3G (16GB Vit) igår för att köpa en 3GS asap =)@gross 34591 wrote:
Hej!
Tittade på priser i en hemsida i forumet att köpa i Italien.
16gb 619 E = 6,821:00 kr
32gb 719 E = 7,923:00 kr
Frågan är om det är någon ide?
Gross:)Hallå!
Sålde min iPhone 3G (16GB Vit) igår för att köpa en 3GS asap =)Anledning till att jag vill ha en italiensk är inte för priset (prist är troligen högre där nere än här) utan är för att den är olåst, så man kan använda vilket simkort man vill.
Är själv intresserad i detta om någon åker till italien 😀
Då förstår jag, jag kan höra av mig på forumet när det blir aktuellt så kan vi se vad det går att göra.
Gross:)Anledning till att jag vill ha en italiensk är inte för priset (prist är troligen högre där nere än här) utan är för att den är olåst, så man kan använda vilket simkort man vill.
Min iphone 3GS kommer på onsdag från italien 🙂 men inte biligt.Olåst endå värt det.
Hej.
Skall till Italien den 7 Augusti 2009 och är tillbaka den 6 September 2009.
Kan tänka mig att handla iPhone
Här är priserna utan abonnemang:
Ricaricabili iPhone 3G S: offerta VodafoneJag tar priset + 300 kr.
Bor i GbG, 150 kr frakt.
//DanielNågon som kan fixa fram iPhone 3G S innan 2 juli? Ska på resa och vill helst inte var utan en 😀 Är villig att betala 7600 för en vit 16GB.
Hej!
Är dessa verkligen fullt fungerande i sverige, precis som de vi kan köpa här?@huggerfanta 36158 wrote:
Hej!
Är dessa verkligen fullt fungerande i sverige, precis som de vi kan köpa här?japp precis som att köpa den i Sverige skillnaden är att den är olåst och att garantin enbart gäller i det landet man köpt iPhonen alltså i detta fall Italien. 😀
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.