iTunes 10

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 37

Uppdaterade till iTunes 10 och allt verka fungera bra men när jag skulle starta om datorn får jag ett ett felmedelande och detta fel kommer alltid upp när datorn startas.

Felmedelandet
    “Det här programmet kunde inte startas eftersom CoreFoundation.dll inte kunde hittas. Detta här problemet kan rättas till genom att du instalerar om programmet.”

Jag installerade om programmet men problemet kvarstår.

Någon som har en lösning till problemet?

SomethinG
    Member
    Post count: 363

@ballad 78334 wrote:

Uppdaterade till iTunes 10 och allt verka fungera bra men när jag skulle starta om datorn får jag ett ett felmedelande och detta fel kommer alltid upp när datorn startas.

Felmedelandet
    “Det här programmet kunde inte startas eftersom CoreFoundation.dll inte kunde hittas. Detta här problemet kan rättas till genom att du instalerar om programmet.”

Jag installerade om programmet men problemet kvarstår.

Någon som har en lösning till problemet?

sök efter CoreFoundation.dll på nätet och lägg in filen där den ska vara!

Ballad
    Member

@something 78359 wrote:

sök efter CoreFoundation.dll på nätet och lägg in filen där den ska vara!

Jag har suttit i timmar och provat och det går inte. När jag lägger in CoreFoundation.dll så får jag en annan dll fil som inte fungera och byter jag den så blir det nästa fel.

Jag har avinstallerat och om installerat programmet men felet kvarstår.

Någon som vet en annan lösning?

Ballad
    Member

Var inne på Apple Support och läste lite och för att kringgå problemet är att avinstallera “MobileMe”. Det verkar inte finnas någon annan lösning om man kör XP.

Jag gjorde detta och sedan fungera allt som det ska. Jag gjorde också en synk med min Iphone och allt fungerade.

Ha de

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.