Itunes

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

När jag kopplar in min iphone och ska synkronisera den så vill inte alla låtar i spelistan synkroniseras utan bara vissa.
    Alla låtar går att lyssna på och hittas på datorn och jag får inget fel meddelande om att det inte skulle kunna gå att lägga i9n de låtarna på telefonen.. Hur gör jag för att få in alla låtarna på telefonen (jag har plats på telefonen)?
    någon som har haft samma problem?

Flash
    Member
    Post count: 64

Antar att du har kryssat i att du ska synkronisera “Hela musikbiblioteket” under Musik(när du går in i telefonen i iTunes)? Annars får man gå in och markera per låt vilka man vill synka.

En annan tanke; har själv haft problem med att iTunes inte vill acceptera vissa MP3or man importerar. Det ser ut som det fungerar, men MP3:an dyker inte upp i iTunes. Höll på att få ett psykbryt på det, men kom till slut på att iTunes tydligen behöver en ID3v2 tag för att acceptera MP3:an, tror jag i alla fall. Fixade detta i WinAmp och sen fungerade det. iTunes är sanslöst grinigt alltså! Vet inte om det kan vara något liknande problem för dig, fast i telefonen istället. Har du kollat hur ID taggen ser ut på låtarna du har problem med? Kanske prova att köra en ”Hämta spårnamn” på dom …

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.