iTunes 8.2.1.6 och allt borta efter ominstallation

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iTunes 8.2.1.6 och allt borta efter ominstallation

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 238

Installerade om datorn och tog hem nya iTunes.
    Skulle synca min iphone 3g 16gb och när jag väljer för över program, som tex Blocket, så väljer den att radera det…..(även dom lagligt köpta och gratis appsen)

Ska man försöka ladda ner någon äldre version av itunes kanske ?
    Vill bara få över alla mina program från iphonen till itunes igen, för program sidan är helt blank just nu, samt musiken med.

Hjälp ?

Ex:

Hur får jag tillbaka dom programen jag har köpt och betalat för ?
    Tex Zenonia, gav 40 kr för de, men det finns inte på listan mera, hur fixar man det ? Vill fan inte köpa det igen liksom

// TwiZteD

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Men shit.
    i iTunes letar du upp lilla knappen som heter köpta varor. Där kan du ladda ner allting igen.
    Att få apps från iPhonen som du installerat från tidigare iTunes har aldrig funkar när jag gjort det. Bara apps från appstore i iPhone.

TwiZteD
    Member

Never Mind, får installera om allt skit, jävla piss att man inte kan göra en backup av hela itunes så att säga

Eller när man kopplar in iphonen i en ny installerad dator att den skickar över allt från luren till itunes…

// TwiZteD

TwiZteD
    Member

En sak av många jag inte förstår är:

Jag laddar ner tex Blocket,BBK,McNavigator m.m som är gratis på AppStore i min Iphone, sen när jag connectar den till datorn och iTunes, så vill den inte föra över det.. !!!

Så jag tar bort dom från luren, laddar ner dom från itunes appstore och försöker skicka över dom till iphonen, men detta går inte heller !!

WTF

Vad är fel ??
    Tack

// TwiZteD

Pear
    Member
    Post count: 322

Twizter: har du auktoriserat din dator med samma iTunes konto du har auktoriserat din telefon med?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.