Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › iTunes 8 släppt!
-
AuthorPosts
-
iTunes 8 finns för nedladdning på Apples sida nu.
Firmware 2.1 för iPod Touch finns också för nedladdning. Tror inte iPhone-versionen är alltför långt efter.
@joalof 11436 wrote:
På Fredag! Dock vet vi inte riktigt vad som kommer uppdateras!
PS. Fått fånen? 😮
Nej, inte än 🙁
@johnfa 11441 wrote:
Testa att ladda ner det ändå. Var så på den amerikanska sidan också, men när man tankade ner så var det iTunes8setup.exe.
Varför ska du ha svenska itunes? Går ju lika bra med amerikanska.Eller hur, du får ju ändå iTunes på svenska eftersom man kan välja språk när man installerar..
Jag har gjort nu, inget speciellt egentligen tycker jag, lite ny design på vissa saker. Håller på att testa Genius Bar nu..
Heenke;11455 wrote:Eller hur, du får ju ändå iTunes på svenska eftersom man kan välja språk när man installerar..Jag har gjort nu, inget speciellt egentligen tycker jag, lite ny design på vissa saker. Håller på att testa Genius Bar nu..
Genius är rätt trevligt faktiskt 🙂
Men annars är det inte så mycket nytt direkt.
Kan man inte uppdatera direkt via iTunes bara då?
Kan någon förklara exakt det med Genius, jag förstår inte riktigt.. måste man typ köpa låtarna? Vågar inte heller aktivera det eftersom jag inte har köpt “allt” kan apple se det eller nåt?
@fittore 11914 wrote:
Kan någon förklara exakt det med Genius, jag förstår inte riktigt.. måste man typ köpa låtarna? Vågar inte heller aktivera det eftersom jag inte har köpt “allt” kan apple se det eller nåt?
Steve sa på lanseringen av iTunes 8 att all information som skickas mellan dig och apple är helt anonymt.
Markerar du en låt i iTunes och trycker på Genius knappen, så skapas en spellista med liknande musik. Och även i en sidebar så visas liknande musik som du kanske vill köpa.
@snook 11917 wrote:
Steve sa på lanseringen av iTunes 8 att all information som skickas mellan dig och apple är helt anonymt.
Markerar du en låt i iTunes och trycker på Genius knappen, så skapas en spellista med liknande musik. Och även i en sidebar så visas liknande musik som du kanske vill köpa.
Plus att den väldigt ofta också visar att du inte har vissa låtar som du i själva verket faktiskt har (Även fast infon är samma!) ^^ praktisk funktion.. 😉
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.