Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › iTunes
-
AuthorPosts
-
Hej!
Har funderat på det här med att man måste “köpa” låtar i iTunes. Finns det inte något sätt att ladda ner låter (utanför iTunes) och sen lägga in i just iTunes? Och helst så att man kan ta bort WMP´s Mp3 ikon från skrivbordet också.Hoppas jag formulerat mig ordentligt i frågan 🙂
Inga problem alls.
Du importerar bara din befintliga mp3 samling in i itunes
Arkiv > Lägg till mapp i bilblioteket
så hänvisar du till mappen som inehåller dina mp3 (Min musik)
sedan väljer du villka mappar / låtar / låtlistor du vill synca med din ipryl@iPhoneReservdelar.se 90338 wrote:
Inga problem alls.
Du importerar bara din befintliga mp3 samling in i itunes
Arkiv > Lägg till mapp i bilblioteket
så hänvisar du till mappen som inehåller dina mp3 (Min musik)
sedan väljer du villka mappar / låtar / låtlistor du vill synca med din iprylFörst av allt, tack för snabbt svar!
Men, grejen är den att jag vill inte att låten ska ligga och skräpa i någon annan mapp än just iTunes. Vill ha det som när jag lägger in låtar från mina fysiska skivor till iTunes.
Fast detta kanske inte går utan att köpa låten via iTunes store.@bolddragon 90341 wrote:
Först av allt, tack för snabbt svar!
Men, grejen är den att jag vill inte att låten ska ligga och skräpa i någon annan mapp än just iTunes. Vill ha det som när jag lägger in låtar från mina fysiska skivor till iTunes.
Fast detta kanske inte går utan att köpa låten via iTunes store.Den importeras ju då till
C:UsersUser_NameMusiciTunesiTunes MediaMusic
Så det blir inte dubbla eller så sedan kan du bara lägga till musiken i mappen och uppdatera den.@iPhoneReservdelar.se 90343 wrote:
Den importeras ju då till
C:UsersUser_NameMusiciTunesiTunes MediaMusic
Så det blir inte dubbla eller så sedan kan du bara lägga till musiken i mappen och uppdatera den.Nu funkade det. Drog låten in i “C:UsersUser_NameMusiciTunesiTunes MediaMusic”. När iTunes inte kunde hitta originalfilen så gjorde jag som du sa, hänvisade till den mappen och vips! 🙂
Tack för hjälpen 😀 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.