Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › ITunes 9.2 släppt
-
AuthorPosts
-
Don’t install today’s iTunes 9.2 if you plan on using Spirit for fresh JB (but it’s fine for PwnageTool & redsn0w users)
13 minutes ago
Retweeted by MuscleNerdDetta innebär att du INTE ska uppdatera till 9.2 om du sitter med en iPhone eller iPad jailbreakad med Spirit eller vill jailbreaka med Spirit
@freebo 67963 wrote:
Don’t install today’s iTunes 9.2 if you plan on using Spirit for fresh JB (but it’s fine for PwnageTool & redsn0w users)
13 minutes ago
Retweeted by MuscleNerdDetta innebär att du INTE ska uppdatera till 9.2 om du sitter med en iPhone eller iPad jailbreakad med Spirit eller vill jailbreaka med Spirit
Då är det lungt för oss som har blackra1n, För när vi vill använda spirit så hämtar vi bara 9.1 igen:)
Testar 4.0GM på Windows nu.
Återkommer snart.
Just det ja, finns ingen jailbreak.
iOS4 är märkvärdigt snabbare än 3.1.3. Apps svishar upp och ner och homescreen flyter in i bilden.
Ska kolla på alla funktioner som jag fått efter att ha återställt den en gång till.
Folders är helt fantastiskt.
Och äntligen födelsedagar i kalendern. Grattis!@mossarelli 67968 wrote:
Just det ja, finns ingen jailbreak.
iOS4 är märkvärdigt snabbare än 3.1.3. Apps svishar upp och ner och homescreen flyter in i bilden.
Ska kolla på alla funktioner som jag fått efter att ha återställt den en gång till.
Jag skulle låna nåns Mac och köra Redsn0w 0.9.5b5-1 om jag var du. Det ger mer att jailbreaka en 3G än en 3Gs då man kan aktivera både multitasking och springboard wallpaper på en 3G efter jailbreak.
Födelsedagar i kalendern har varit saknade, var osäker på vad det innebar när det stod med i feature listan. mindre än en vecka kvar då alla som inte har jailbreakat kan få ta del av uppdateringen. och sen kommer 200 trådar om att folk som lyckats uppdatera med sin jailbreak. lika bra att göra en stor fet nyhet om det på sidan.
hur kommer det sig att det står 1 1 2 till vänster? år?
och för den late, nyheterna i 9.2:
* Synkronisera med iPhone 4 och njut av dina favoritlåtar, filmer, TV-program, böcker och mycket mer när du är på språng
* Synkronisera och läs böcker på iPhone eller iPod touch med iOS 4 och iBooks 1.1
* Organisera och synkronisera PDF-dokument som böcker: läs PDF-dokument på iPad eller på en iPhone eller iPod touch med iBooks 1.1 på iOS 4
* Organisera dina program i mappar på hemskärmarna i iOS 4 med iTunes
* Snabbare säkerhetskopiering vid synkronisering av iPhone eller iPod touch med iOS 4
* Förbättringar i visningen av skivomslag gör att bilder visas snabbare när du bläddrar i biblioteket (yay, jag märker avsevärd skillnad när jag scrollar i listan över installerade appar)
@trub 67973 wrote:
Födelsedagar i kalendern har varit saknade, var osäker på vad det innebar när det stod med i feature listan. mindre än en vecka kvar då alla som inte har jailbreakat kan få ta del av uppdateringen. och sen kommer 200 trådar om att folk som lyckats uppdatera med sin jailbreak. lika bra att göra en stor fet nyhet om det på sidan.
hur kommer det sig att det står 1 1 2 till vänster? år?
Jag skrollade hela vägen upp. Man får tydligen inte vara född innan Jesus.
Dubbelettorna kan förklaras istället för en nolla kanske. Eller en tabbe.
Jag snubblade över denna tråden först nu, så jag blev lite fundersam …
Igår uppdaterade jag mitt iTunes till 9.2.
Jag har en 3GS 3.1.3 med spirit JB.Vad innebär detta för mig om jag nu har uppdaterat till iTunes 9.2, från 9.1 ?
Jag känner att jag måste förtydliga min första post…
Om du inte redan har jailbreakat din iPad eller 3GS så ska du inte köra Spirit kombinerat med iTunes 9.2 – du kommer att hamna i en boot lopp. Har du redan jailbreakt så skall du vara safe men om du av ngn anledning återställer telefonen och sedan försöker dig på att jailbreaka med Spirit och iTunes 9.2 så riskerar du hamna i sagda boot loop
@aztech 68078 wrote:
Jag snubblade över denna tråden först nu, så jag blev lite fundersam …
Igår uppdaterade jag mitt iTunes till 9.2.
Jag har en 3GS 3.1.3 med spirit JB.Vad innebär detta för mig om jag nu har uppdaterat till iTunes 9.2, från 9.1 ?
Att du nedgraderar till 9.1 igen på: Old Version of iTunes Download – OldApps.com
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.