iTunes fel?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iTunes fel?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 178

Hej!
    Nu när jag synkar min iPhone efter att jag har lagt in en film så kommer detta fel upp:

25pn4ec.jpg

Någon som får samma?
    Eller vet hur man kan fixa det?

// Alex!

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Lösning till error 13019 är att först avsynca all din musik och videor från din iphone. Sen kan du synca tillbaka dem och problemet är borta. En av anledningarna till detta kan vara att itunes har mixtrat ihop dina röstmemon med din musik.

Onödigt att starta 2 trådar om exakt samma sak. https://www.iphoneinfo.se/forum/problem-och-felsokning/6503-fragor-angaende-filmer.html

diflover
    Member
    Post count: 178

Tack PonyBoy ska testa det.
    Har även 2 frågor till.

1. Vilket program använder ni för att göra om filmerna?
    2. Har ni köpt det, trial, laddat hem?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Jag har iogfs inte testat så många olika konverteringsprogram då jag använder Air Video. För de filer jag verkligen vill konvertera använder jag även Air Video.

Jag är helnöjd med Air Video’s konverteringsfuntion där du kan köa hur många filer du vill och naturligtvis även leka med inställningar för bild- och ljudkvalitet.

Den enda eventuella lilla ‘nackdelen’ är att du måste använda din iPhone för att köa och göra alla inställningar…

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Jag brukade använda Videora. Den är gratis, snabb och kan lägga till flera konvertieringar samtidigt. Nu konverterar jag inte längre, jag använder mig av Mplayer då den kan spela upp de flesta videoformat.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.