Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Itunes och Iphone
-
AuthorPosts
-
Ok, farsan kom nyss hem från kina med en iPhone till mig, ska inte ljuga det kan mycket väl vara en kopia, men iallafall när jag försöker koppla upp till iTunes så kan det inte se att jag har telefonen inkopplad i datorn, hur lösa detta problem? och finns det nåt sätt att ta reda på vilken programversion man har på luren?
@williams24 47806 wrote:
Ok, farsan kom nyss hem från kina med en iPhone till mig, ska inte ljuga det kan mycket väl vara en kopia, men iallafall när jag försöker koppla upp till iTunes så kan det inte se att jag har telefonen inkopplad i datorn, hur lösa detta problem? och finns det nåt sätt att ta reda på vilken programversion man har på luren?
Posta en bild av den, har den tre eller fyra rader ikoner på skärmen?
Den har 3 rader neråt och 4 åt sidorna, + fältet där man kan lägga 4 valfria knappar
@williams24 47847 wrote:
Den har 3 rader neråt och 4 åt sidorna, + fältet där man kan lägga 4 valfria knappar
Den till höger då 🙂
Apple iPhone Nano… eller nej.. Kinesisk kopia m888a! | Allt om prylar – din prylguide på nätet@williams24 47847 wrote:
Den till höger då 🙂
Apple iPhone Nano… eller nej.. Kinesisk kopia m888a! | Allt om prylar – din prylguide på nätet@williams24 47847 wrote:
Den till höger då 🙂
Apple iPhone Nano… eller nej.. Kinesisk kopia m888a! | Allt om prylar – din prylguide på nätetNja, det är en kopa för det står Phone på denna och knapparna för telefon och menyerna ser lite olika ut, hittar ingen bild 🙁
@williams24 47849 wrote:
Nja, det är en kopa för det står Phone på denna och knapparna för telefon och menyerna ser lite olika ut, hittar ingen bild 🙁
Medföljde det inte någon programvara för din kopia vid köpet?
Har svårt att tro, att kopior fungerar i iTunes programvara.Nopp, ingen programvara, måste veta versionen så jag kan jailbreaka bara
Haha, jag hoppas verkligen inte att du tror att du kan jailbreaka din lur som man gör med en vanlig iPhone?
Går det inte med kopiorna? går det att göra nå annat?
En kopia är en kopia, troligen inte lik på nåt sätt.
Google is your friend.
@williams24 47854 wrote:
Går det inte med kopiorna? går det att göra nå annat?
Just därför köper man en riktig iPhone istället :=).
Man ska alltid försöka att ta reda på så mycket som möjligt när man gör ett köp.
Tyvärr så finns det inte så mycket att göra, du kommer ju inte kunna köra apple-produkter på din kopia, säkerligen.Hmm ja dom kosta 300 kr berätta farsan nyss 😛 så ingen större förlust, har lite funderingar på en riktig men vet inte om det är värt dom pengarna
@williams24 47858 wrote:
Hmm ja dom kosta 300 kr berätta farsan nyss 😛 så ingen större förlust, har lite funderingar på en riktig men vet inte om det är värt dom pengarna
Jag personligen tycker det lugnt är värt dessa “stora” pengar för denna tele.
Är inte annat än nöjd.Min tele är en telefon, “dator”, gps-system med mera. Skulle inte klara mig utan den.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.