Front page › Forums › Övriga ämnen › iTunes på annan dator?
-
AuthorPosts
-
Hej!
Min dator har gått sönder.
Så sitter på min mammas laptop.
Har skaffat iTunes, och fixade musik.
Det gick fin fint, allt kom in etc.
Men så köpte jag en app vi iTunes på datorn och när jag synkar programen jag har.
Så kommer ENDAST dom vanliga som följer med när man köper iPhone sen så det jag köpte…Hur ska jag göra för att klara detta?
Så appen kommer till min iPhone men att jag ändå behåller mina andra apps?
Är det bara att synka och att det står att det inte finns några apps fast det finns?
Eller hur e det med detta?Är tacksam för svar på detta!
Behöver verkligen hjälp.tryck på din iphone i vänstra hörnet sedan så kommer du att se ett par val och sök uppdateringar osv längst upp på den sidan finns det ett par kolumner tryck på program och kryssa i de program du vill ha på din Iphone sedan så trycker du på utför (synkronisera)
🙂
@jonas19 57237 wrote:
tryck på din iphone i vänstra hörnet sedan så kommer du att se ett par val och sök uppdateringar osv längst upp på den sidan finns det ett par kolumner tryck på program och kryssa i de program du vill ha på din Iphone sedan så trycker du på utför (synkronisera)
🙂
Det är så jag gör men då kommer endast appen jag köpte upp i rutan till vänster.
Till höger där man ser hur det kommer att bli så finns endast programen som följer med när man köper iphonen och det jag köpte…
appsen jag har finns inte att välja på. 🙁okej men när dom e där till vänster så kryssa i den lilla brevid bilden på appen inte till höger nu utan till vänster 🙂
Se till att överföra alla applikationer som finns i din iphone till itunes först, annars kommer itunes att radera dem från din iphone när du synkar. Auktorisera din itunes i Affär/Auktorisera dator. I Itunes högerklicka på din iphone ikon och välj “Överför inköp”. Då överförs alla apps som du har köpt (laddat ner från appstore) till itunes och sen kan du synka.
@ponyboy 57246 wrote:
Se till att överföra alla applikationer som finns i din iphone till itunes först, annars kommer itunes att radera dem från din iphone när du synkar. Auktorisera din itunes i Affär/Auktorisera dator. I Itunes högerklicka på din iphone ikon och välj “Överför inköp”. Då överförs alla apps som du har köpt (laddat ner från appstore) till itunes och sen kan du synka.
När jag gör det så kommer detta upp:
Och där det står 100 problem sammanlagt så kommer det upp appsen som inte går… 🙁
Vet du vad jag ska göra då?
Oj haha jag råkade fail lite…
Gick bara in på Affär –> Auktorisera dator
hehe så nu håller den på att fixa med alla appsen 🙂Ponyboy: Missade att du skrev: “Auktorisera din itunes i Affär/Auktorisera dator” hehe
Ska funka nu!
Tack för all hjälp! 😀
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.