Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › iTunes påstår att jag inte har iStorekonto – men det har jag
-
AuthorPosts
-
När jag t.ex. ska hämta bild till album eller liknande, eller info, så högerklickar jag och väljer det alternativet, och iTunes svarar att jag inte har ett iTunes storekonto och ska logga in eller skaffa det, men klickar jag på program nedanför i iTunes så kommer jag direkt inloggad och klar till store…
Hur dum får programmet bli, eller missar jag något?Jag har testat att gå direkt från shopen till musikalbumen för att försöka koppla upp, men får ändå samma fel…
Låter helmysko, är du på din Ubuntuburk eller din untouched XP som vi alla enats om att du inte ska mecka med? ( 🙂 )
@freebo 53445 wrote:
Låter helmysko, är du på din Ubuntuburk eller din untouched XP som vi alla enats om att du inte ska mecka med? ( 🙂 )
Vi virtualbox i ubuntu. 🙂
Det har ju fungerat tidigare.
Kan dessutom inte komma på hur jag ska lägga till bilden jag har som albumbild, den finns ju på min disk så jag borde ju kunna adda den direkt, eller?Kopiera bilden (inte själva filen) ställ dig på den tomma ytan iTunes där bilden skall vara och klistra in den. Det fungerar alltid
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.