iTunes Problem!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iTunes Problem!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 117

Nu när iTunes 8.2 har kommit så har många som använder sig av XP fått problem med synkningen av kontakterna. Jag är en av dom.
    Provade att avinstallera 8.2 och installerade 8.1. Självklart med iTunes så blev det ingen skillnad. Men skitsamma, Apple, släpper väl en uppgradering snart så vi med XP också kan synkronisera våra iPhones ordentligt.
    Mitt problem är nu att alla mina låtar som jag hade i biblioteket är borta (inte från datorn utan “låtlistan) plus alla program som jag har laddat ner.

Hur gör man så att man får tillbax alla program där dom ska vara?
    När jag ska synkronisera så får jag detta

Någon som vet hur man ska gå tillväga?

Mekke
    Member
    Post count: 2271

@jokerm 33247 wrote:

Nu när iTunes 8.2 har kommit så har många som använder sig av XP fått problem med synkningen av kontakterna. Jag är en av dom.
    Provade att avinstallera 8.2 och installerade 8.1. Självklart med iTunes så blev det ingen skillnad. Men skitsamma, Apple, släpper väl en uppgradering snart så vi med XP också kan synkronisera våra iPhones ordentligt.
    Mitt problem är nu att alla mina låtar som jag hade i biblioteket är borta (inte från datorn utan “låtlistan) plus alla program som jag har laddat ner.

Hur gör man så att man får tillbax alla program där dom ska vara?
    När jag ska synkronisera så får jag detta

Någon som vet hur man ska gå tillväga?

Troligtvis har du råkat ändra i iTunes Library-filerna när du fixade iTunes 8.1, så att du har ett annat bibliotek i iTunes nu 😉

JokerM
    Member

@mekke 33251 wrote:

Troligtvis har du råkat ändra i iTunes Library-filerna när du fixade iTunes 8.1, så att du har ett annat bibliotek i iTunes nu 😉

Jo tydligen, så det går inte göra något nu?

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Nej 🙁 Om du nu inte kan lyckas föra över allt från iPhonen till datorn och kolla lite här 😉

EDIT: Skulle läst det jag länkade till först 😮 Iaf, det borde gå att kolla det ID-numret i iPhonen, men hur vet jag inte 🙁

JokerM
    Member

@mekke 33254 wrote:

Nej 🙁 Om du nu inte kan lyckas föra över allt från iPhonen till datorn och kolla lite här 😉

EDIT: Skulle läst det jag länkade till först 😮 Iaf, det borde gå att kolla det ID-numret i iPhonen, men hur vet jag inte 🙁

Jävla krångel med iTunes. Det jag mest vill göra nu är att få in alla mina program från iPhonen in i iTunes. Men det verkar ju inte gå…

EDIT: Jo nu hittade jag hur man skulle fixa programmen…

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.