Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › iTunes-problem – regga med kortuppgifter
-
AuthorPosts
-
har nyss köpt iphone 4.
men hur gör jag för att kunna köpa apps?
jag skriver in mina kortuppgifter men det står att det inte funkar med dom.. vad gör jag nu?
tacksam för hjälpmen då kan jag väl inte köpa appar och musik va?
@sandrabure 79523 wrote:
har nyss köpt iphone 4.
men hur gör jag för att kunna köpa apps?
jag skriver in mina kortuppgifter men det står att det inte funkar med dom.. vad gör jag nu?
tacksam för hjälpOm du har Swedbank måste kortet VISA/Mastercard vara aktiverat som E-kort annars fungerar det inte med betalningar via iTunes.
@joque 79540 wrote:
Om du har Swedbank måste kortet VISA/Mastercard vara aktiverat som E-kort annars fungerar det inte med betalningar via iTunes.
Det heter olika i olika banker, men det gemensama namnet hos visa är “Verified by Visa” och för Mastercard “SecureCode“
Skickade vidare tråden till iTunes och bytte även namn på tråden. Försök att skriva lite bättre trådnamn nästa gång. Du slipper en varning (mot §6) – för den här gången.
JAG BLIR GALEN!
skaffade PRECIS min iphone 4.. har synkat över alla kontakter å apps på den.. men nu när jag måste göra en del uppdateringar.. så står det att mina kortupgifter inte fungerar.. varken på datorn i itunes eller på iphone.. inte ens appstore 🙁
what to do ? !!
Danielsjoholm wrote:JAG BLIR GALEN!skaffade PRECIS min iphone 4.. har synkat över alla kontakter å apps på den.. men nu när jag måste göra en del uppdateringar.. så står det att mina kortupgifter inte fungerar.. varken på datorn i itunes eller på iphone.. inte ens appstore 🙁
what to do ? !!
Vad säger iTunes inte fungerar?
att kortupgifterna inte stämmer.. men på min gammla iphone fungerar det som vanligt
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.