iTunes-problem – regga med kortuppgifter

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iTunes-problem – regga med kortuppgifter

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

har nyss köpt iphone 4.
    men hur gör jag för att kunna köpa apps?
    jag skriver in mina kortuppgifter men det står att det inte funkar med dom.. vad gör jag nu?
    tacksam för hjälp

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619
    sandrabure
    Member
    Post count: 2

men då kan jag väl inte köpa appar och musik va?

joque
    Member
    Post count: 96

@sandrabure 79523 wrote:

har nyss köpt iphone 4.
    men hur gör jag för att kunna köpa apps?
    jag skriver in mina kortuppgifter men det står att det inte funkar med dom.. vad gör jag nu?
    tacksam för hjälp

Om du har Swedbank måste kortet VISA/Mastercard vara aktiverat som E-kort annars fungerar det inte med betalningar via iTunes.

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

@joque 79540 wrote:

Om du har Swedbank måste kortet VISA/Mastercard vara aktiverat som E-kort annars fungerar det inte med betalningar via iTunes.

Det heter olika i olika banker, men det gemensama namnet hos visa är “Verified by Visa” och för Mastercard “SecureCode

imported_iAsh
    Member
    Post count: 647

Skickade vidare tråden till iTunes och bytte även namn på tråden. Försök att skriva lite bättre trådnamn nästa gång. Du slipper en varning (mot §6) – för den här gången.

Danielsjoholm
    Member
    Post count: 3

JAG BLIR GALEN!

skaffade PRECIS min iphone 4.. har synkat över alla kontakter å apps på den.. men nu när jag måste göra en del uppdateringar.. så står det att mina kortupgifter inte fungerar.. varken på datorn i itunes eller på iphone.. inte ens appstore 🙁

what to do ? !!

Tompasod
    Member
    Post count: 175
    Danielsjoholm wrote:
    JAG BLIR GALEN!

skaffade PRECIS min iphone 4.. har synkat över alla kontakter å apps på den.. men nu när jag måste göra en del uppdateringar.. så står det att mina kortupgifter inte fungerar.. varken på datorn i itunes eller på iphone.. inte ens appstore 🙁

what to do ? !!

Vad säger iTunes inte fungerar?

Danielsjoholm
    Member
    Post count: 3

att kortupgifterna inte stämmer.. men på min gammla iphone fungerar det som vanligt

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.