Front page › Forums › Övriga ämnen › iTunes segt
-
AuthorPosts
-
Har letat men icke funnit, mitt iTunes är så förbannat segt. Tar en evighet att synka iPhonen, ansluter jag den tar det rätt lång tid efter jag klickat på min telefon ute till vänster innan den kommer fram.
Är det normalt, känns som en ominstallation av iTunes skulle vara susen, är det nåt speciellt man ska tänka på innan man tar bort det?
Hur får man bort rubbet av iTunes så det blir en helt ny installation, är det bara att göra en avinstallation och sen rensa i registret?Har PC med XP Pro på.
med iTunes kommer iSkit. så är det, en avinstallation tar inte bort allt. Googla lite på det istället.
how to remove itunes completely@google kanske?
Tror det är din dator som är seg.
iTunes är segt på en dator med 1 GHz processor och Win XP pro medans på min laptop med dubbla kärnor på 1,66 GHz rullar alldeles utmärkt.
Allt i allo är iTunes segt på alla Windows PC för iTunes känns inte som om det är anpassat för Windows filsystem.@mossarelli 37432 wrote:
Tror det är din dator som är seg.
iTunes är segt på en dator med 1 GHz processor och Win XP pro medans på min laptop med dubbla kärnor på 1,66 GHz rullar alldeles utmärkt.
Allt i allo är iTunes segt på alla Windows PC för iTunes känns inte som om det är anpassat för Windows filsystem.ja det där känner jag igen, en polare har bra mycket sämre dator (sett till prestandan) men han kör MAC, och där rullar iTunes som när jag startar ms RÖJ… typ.
@mcdandrew 37478 wrote:
ja det där känner jag igen, en polare har bra mycket sämre dator (sett till prestandan) men han kör MAC, och där rullar iTunes som när jag startar ms RÖJ… typ.
Så är det faktiskt med alla program på en Mac 🙂 Även om den har sämre prestanda än windows-datorn som man jämför med 😉
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.