iTunes Store: information om olika podcast-avsnitt

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iTunes Store: information om olika podcast-avsnitt

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hej!

Jag har ett iPhone-problem. Om någon kan hjälpa mig (om problemet ens går att lösa) vore jag väldigt tacksam:

Om jag söker på, t.ex., BBC documentaries på min iPhone (i iTunes) och trycker på BBC documentaries-symbolen kommer en lista med flera dokumentärer fram. Namnet på respektive dokumentär står avkortat och avsluts med tre punkter. Ibland finns det tillräckligt mycket information i den avkortade titeln för att man ska förstå vad dokumentären handlar om, men ibland finns det för lite information i den avkortade titeln, så att man inte förstår vad dokumentären handlar om. En dokumentär har t.ex. den avkortade titeln:

“DocArchive: Assign…”

Om man klickar på filen kommer lite fler bokstäver fram:

“DocArchive: Assignment – Thre…”

Men ingen av de avkortade titlarna är ju tillräckligt lång för att man ska förstå vad dokumentären handlar om. Visst, man kan ju lyssna lite på klippen, men det känns rätt tradigt att lyssna en minut av varje klipp om man väljer i en lista om 30–40 dokumentärer.

Någon som vet om det finns något sätt att se de oavkortade titlarna direkt i listan?

Med vänliga hälsningar

Jocke

Kurtson
    Member
    Post count: 569

Väntar med spänning på svaret, upplever samma problem, man kanske skulle ställa frågsn på aardvark….

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.