iTunes strulfest med podcast prenumeration

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iTunes strulfest med podcast prenumeration

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 64

Jag uppdaterade nyligen en podcast jag prenumererar på och självklart låste sig min dator medan jag laddade hem det senaste avsnittet. Efter att ha startat om den och kört igång Stinktunes igen så antog jag att den skulle fortsätta nedladdningen från där den avbröts. Men så klart inte, istället gnäller Stinktunes med ett “Kunde inte hämta “Episode 253″. Ett okänt fel uppstod (-39)” och total vägrar att ladda ned avsnittet hur jag än gör. Någon som vet hur man kan sparka liv i fanskapet igen? Är väl säkert en fil som måste bort någonstans för att den ska fatta att den ska ladda ned avsnittet igen…

Jag hatar verkligen Stinktunes med passion… :rolleyes:

Flash
    Member
    Post count: 64

Kan väl lika bra svara på det här själv då om någon annan hamnar i samma situation, kom på hur man fixar det. Den halvt nedladdade filen fanns i iTunes MediaDownloadsPodcasts var bara att plocka bort den så gick det att ladda hem igen. Exakt var ens iTunes Media mapp finns någonstans kan man se i Redigera/Inställningar/Avancerat..

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.