iTunes tar bort program fast jag inte vill

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iTunes tar bort program fast jag inte vill

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 221

När jag kopplar in min telefon till itunes och vill göra i ordning mina springboards så tar itunes bort program utan att fråga mig om dom ska tas bort, sen så finns inte mina program i programlistan. Vad kan jag har gjort för fel? Kan det ha att göra med att den är jailbreakad?

Kungen
    Member
    Post count: 985

@jca 44587 wrote:

När jag kopplar in min telefon till itunes och vill göra i ordning mina springboards så tar itunes bort program utan att fråga mig om dom ska tas bort, sen så finns inte mina program i programlistan. Vad kan jag har gjort för fel? Kan det ha att göra med att den är jailbreakad?

Har du laddat hem appsen från installous? Utan att ha laddat ner ”appSync for OS 3.0”?

jca
    Member

Nej dom som försvinner är program från appstore, typ tv-guide och VLC remote, facebook och aftonbladet. Första gången tog den bort facebook och aftonbladet sen andra gången så försvann VLC och tv-guide!

hel skumt!

Men det kankse är smart att ta hem “appSync for OS 3.0″också. Tack ska du ha Kungen!

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Har du din dator aktouriserad? (Hur fan stavas de?) Det kan vara ett problem. Det är till så att jag inte kan komma hem till en polare och få ned hans apps på min tele..

Prova med det.. Annars så vet jag inte…

jca
    Member

H3NR11K tror du satte huvudet på spiken, hade glömt att auktorisera min nya dator!! Precis så var det!!

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Toppen att de funkade!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.