Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › iTunes uppdatering 7.7 + AppStore är släppt!
-
AuthorPosts
-
Nu finns det en ny uppdatering, bl.a app-store är med (även om den inte är tillgänglig ännu), klicka bara i program under inställningar/visa.
Yeah!
Man kommer åt alla Apps via denna länken: http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewRoom?fcId=285119007&id=25204&mt=8
Finns inga överdrivet coola apps just nu, men det kommer förhoppningsvis 😉
Labyrinth kostar 50 kr t.ex.
Aaa, nice.. Tack för länken! Såg att man kommer in som vanligt via iTunes nu också. Väntar med spänning till ikväll då det bör dyka upp lite fler apps.
Klicka på “Hämta program” i iTunes… Nu finns nytt godis i påsen, bl.a Monkey Ball för de som är intresserade, har inte hunnit kolla igenom alla apps.
Kan man registrera sig på Itunes store om man har en upplåst telefon? Utan att det händer något knas?
Edit: så man kan tanka hem program genon Itunes Store osv. 🙂
/ Larssa
Asså jag köpte min iphone idag och kopplade in den itunes men fattar inte det här med accountet vaffö ska man ha kredit kort för att kunna köpa grejs på app store?????!!!
varför går det inte på abbonemanget!?
plz svara snabbt ska iväg imorgon utomlands måste ladda ner lite spel innan!
Det kan inte läggas på abonnemanget i iStore utan du måste betala med kreditkort. Det är ett säkert betalningssätt och jag har använt mig av det ett antal gånger för att köpa musik. Igår köpte jag några spel. Ni behöver inte vara rädd att använda den lilla plastbiten 🙂
@larssa 5852 wrote:
Kan man registrera sig på Itunes store om man har en upplåst telefon? Utan att det händer något knas?
Edit: så man kan tanka hem program genon Itunes Store osv. 🙂
/ Larssa
Kan inte svara på detta med upplåst telefon men för att över huvudtaget kunna använda iTunes store så måste du ange ett giltigt kreditkortsnummer, inget konstigt med det. 🙂
kan man inte ladda ner något spel gratis någonstans?
Man kan inte ladda ner något utan att ha regristrerat med kreditkort o allt.
Men kan man inte använda ungdomkonto eller typ något sånt ?
Jag hittar inte någon sådan form av konto tyvärr. Sök runt på iTunes-hjälpavsnitt så kanske du hittar reglerna för konto-registrering.
Hej!
När kan försöker ladda ned en gratis sak från AppStore till min iPhone 3G, så får jag ett meddelande att jag måste logga in på AppStore för att kunna ladda ned.. Frågan är hur och var mad blir medlem.
Tack! 😀
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.