iTunes vill inte låta mig välja firmware

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iTunes vill inte låta mig välja firmware

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 322

Tjena!

Ska återställa telefonen. Problemet är att när ja går in på min iPhone i iTunes, klickar Shift + återställ, så låter den inte mig välja firmware. Det är alltså som om jag aldrig klickat shift utan bara återställ..
    Jag har ominstallerat (eller reparerat iTunes kanske jag ska säga), funkar ändå inte.
    Vad är fel?

//Adde

Mekke
    Member
    Post count: 2271

@pear 36188 wrote:

Tjena!

Ska återställa telefonen. Problemet är att när ja går in på min iPhone i iTunes, klickar Shift + återställ, så låter den inte mig välja firmware. Det är alltså som om jag aldrig klickat shift utan bara återställ..
    Jag har ominstallerat (eller reparerat iTunes kanske jag ska säga), funkar ändå inte.
    Vad är fel?

//Adde

Har du Mac så är det option, annars vet jag inte…

Pear
    Member

Sitter inte vid en mac tyärr som vissa andra glidare gör 😉 hehe

Vettefan vad de e för fel. Inte för att de stör mig just nu då ja kunde jailbreaka genom att bara återställa från itunes, men de blir jobbigt om 3.1 kommer och ja inte vill uppdatera eller ngt men samtidigt måste återställa telefonen “/

Maker
    Member
    Post count: 44

@pear 36188 wrote:

Tjena!

Vad är fel?

//Adde

Har samma problem på min bärbara med vista x86 vet inte vad det beror på. (försökte länge men fick inte till det):(
    Tur man har en stationär med xp oxå.

Mr Fyhr
    Member
    Post count: 482

Har ni V 8.2 på iTunes ?. Shoft plus återställ ni förstod jag men iTunes V 8.2 är vikrigt.

Maker
    Member
    Post count: 44

@Mr Fyhr 36308 wrote:

Har ni V 8.2 på iTunes ?. Shoft plus återställ ni förstod jag men iTunes V 8.2 är vikrigt.

För mig har det inte fungerat med någon version av itunes.:(
    Tror inte det beror på itunes snarare vista/min bärbara.

Pear
    Member

Maker: samma här. Har också vista (bra skit alltså…). yaya, de e ju bara låna en annan dator vid återställning, å sen säkerhetskopiera på den bärbara.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.