Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › iTunes vill inte låta mig välja firmware
-
AuthorPosts
-
Tjena!
Ska återställa telefonen. Problemet är att när ja går in på min iPhone i iTunes, klickar Shift + återställ, så låter den inte mig välja firmware. Det är alltså som om jag aldrig klickat shift utan bara återställ..
Jag har ominstallerat (eller reparerat iTunes kanske jag ska säga), funkar ändå inte.
Vad är fel?//Adde
@pear 36188 wrote:
Tjena!
Ska återställa telefonen. Problemet är att när ja går in på min iPhone i iTunes, klickar Shift + återställ, så låter den inte mig välja firmware. Det är alltså som om jag aldrig klickat shift utan bara återställ..
Jag har ominstallerat (eller reparerat iTunes kanske jag ska säga), funkar ändå inte.
Vad är fel?//Adde
Har du Mac så är det option, annars vet jag inte…
Sitter inte vid en mac tyärr som vissa andra glidare gör 😉 hehe
Vettefan vad de e för fel. Inte för att de stör mig just nu då ja kunde jailbreaka genom att bara återställa från itunes, men de blir jobbigt om 3.1 kommer och ja inte vill uppdatera eller ngt men samtidigt måste återställa telefonen “/
@pear 36188 wrote:
Tjena!
Vad är fel?//Adde
Har samma problem på min bärbara med vista x86 vet inte vad det beror på. (försökte länge men fick inte till det):(
Tur man har en stationär med xp oxå.Har ni V 8.2 på iTunes ?. Shoft plus återställ ni förstod jag men iTunes V 8.2 är vikrigt.
@Mr Fyhr 36308 wrote:
Har ni V 8.2 på iTunes ?. Shoft plus återställ ni förstod jag men iTunes V 8.2 är vikrigt.
För mig har det inte fungerat med någon version av itunes.:(
Tror inte det beror på itunes snarare vista/min bärbara. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.