Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Ituneskonto utan betalkort?
-
AuthorPosts
-
Nu när inte “none creditcard” finns längre, finns de något annat sätt?
Mvh
@zaamaya 64837 wrote:
😀
Hade du läst det jag skrev tillräckligt noga hade du inte behövt citera mitt inlägg. None alternativet är fortfarande inte kvar iTunes.
Vad är det här då?
Men det funkar bara om man ändrar till USA gå till app store längs ner finns det la sveriges flagga för dig ändra land till USA eller tryck på länken jag tidigare skicka…
Det har aldrig funnits ett “None” alternativ i iTunes när man ska registera sig normalt. Det enda sättet att få fram det är att försöka ladda ett gratis app i iTunes innan man reggat sig, då ber iTunes dig att registera dig och om du registerar dig därigenom så dyker “None” alternativet fram.
@ponyboy 64875 wrote:
Det har aldrig funnits ett “None” alternativ i iTunes när man ska registera sig normalt. Det enda sättet att få fram det är att försöka ladda ett gratis app i iTunes innan man reggat sig, då ber iTunes dig att registera dig och om du registerar dig därigenom så dyker “None” alternativet fram.
Finns det något sätt att gå tillväga sen så man kan tanka t.ex spotify?
Se föregående inlägg eller följ denna guiden.
Create an iTunes Account without a credit card – How-To GeekMen jisses, jag har ju gjort allt det är. Min sista fråga är bara, går det att tanka hem dom svenska appsen fast man sitter på “United States” alternativet? Isf, hur?
@xenomorph.se 64921 wrote:
Men jisses, jag har ju gjort allt det är. Min sista fråga är bara, går det att tanka hem dom svenska appsen fast man sitter på “United States” alternativet? Isf, hur?
Du måste skaffa dig även ett svenskt iTunes konto och logga in med den. Du kan växla mellan konton i iPhone genom att gå till Inställningar/Affär/Logga ut och sen logga in med den nya kontot.
@xenomorph.se 65012 wrote:
Jag menar utan att behöva skriva in något betalkort. Går det?
Ja det går, på samma sätt som jag beskrev tidigare. Du får läsa de tidigare inläggen ordentligt innan du avfärdar de.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.