Iwipe

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 20 total)
  • Author
    Member
    Post count: 132

Hej. jo jag har ca 300 program och jag vill köra iwipe för att ränsa. Men iwipe raderar väl inte mina program och inställningar utan bara det som lagras i mina program och filer? asså om jag har program och kör iwipe så går inte mina program bort eller??? den ränsar bara allt som e lagrat??

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@habbohotel 66833 wrote:

Hej. jo jag har ca 300 program och jag vill köra iwipe för att ränsa. Men iwipe raderar väl inte mina program och inställningar utan bara det som lagras i mina program och filer? asså om jag har program och kör iwipe så går inte mina program bort eller??? den ränsar bara allt som e lagrat??

Applikationen “nollar” bara det fria utrymme på disken. iWipe rensar bara det du raderat, och alltså ingenting annat.

iWipe · Cydia

HabboHotel
    Member

@freebo 66835 wrote:

Applikationen “nollar” bara det fria utrymme på disken. iWipe rensar bara det du raderat, och alltså ingenting annat.

iWipe · Cydia

Fan vad gött:) tack. om man inte raderar ett program via itunes så raderas den inte ordenklit för det tar massa tid att radera en app via itunes men om du gör det via att hålla in fingret på appen i 1sek så går den bort direkt. men med itunes så tar det sån tid!!!

Cophe
    Member
    Post count: 1079

@habbohotel 66838 wrote:

Fan vad gött:) tack. om man inte raderar ett program via itunes så raderas den inte ordenklit för det tar massa tid att radera en app via itunes men om du gör det via att hålla in fingret på appen i 1sek så går den bort direkt. men med itunes så tar det sån tid!!!

Bara för den ska hålla på att säkerhetskopiera och synkronisera ständigt!

Personligen är iTunes blää.

KingMartin92
    Member
    Post count: 186

@xenomorph.se 66845 wrote:

Bara för den ska hålla på att säkerhetskopiera och synkronisera ständigt!

Personligen är iTunes blää.

håller med men jag använder wifi sync

MiRRe
    Member
    Post count: 174

Måste se fall jag förstått detta rätt 😛 Om jag kör det där iWipe, Får man typ mer utrymme eller den bara tar bort det som är borta så att det inte går att få tag i igen på något sätt, typ bilder och sånt. Säger säkert sig själv men var tvungen att fråga 😛

HabboHotel
    Member

@mirre 66855 wrote:

Måste se fall jag förstått detta rätt 😛 Om jag kör det där iWipe, Får man typ mer utrymme eller den bara tar bort det som är borta så att det inte går att få tag i igen på något sätt, typ bilder och sånt. Säger säkert sig själv men var tvungen att fråga 😛

Iwpie tar bort det du redan har raderat som apps och sånt som du ej behöver.
    Och de tar bort saker som lagras hela tiden, och den ger dig mer utrumme

Freebo
    Member

Varför är den ingen som läser vad jag skriver? iWipe frigör inget minne, iWipe skriver över flashminnets sektorer som du tidigare har raderat data från, med nollor. iWipe ser alltså till att ingen kan återskapa det du en gång raderat

MiRRe
    Member

Det var så jag trodde ville bara vara säker eller ja, något sånt ^^

Freebo
    Member

@mirre 66867 wrote:

Det var så jag trodde ville bara vara säker eller ja, något sånt ^^

;);) 😎

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Den har andra funktioner också.:rolleyes:

iwipe.jpg

iwipe.jpg

KingMartin92
    Member

@ponyboy 66873 wrote:

Den har andra funktioner också.:rolleyes:

iwipe.jpg

iwipe.jpg

haha så torr

HabboHotel
    Member

Mennn åååååååååååå jag har gjort de nu och den tog 2gb på min iphone nu!!! Hur tar jag bort de 2gb den har lackt in??

KingMartin92
    Member

@habbohotel 66878 wrote:

Mennn åååååååååååå jag har gjort de nu och den tog 2gb på min iphone nu!!! Hur tar jag bort de 2gb den har lackt in??

Hände mig samma sak plzz hjälp någon???

Freebo
    Member

Ni har fortfarande inte läst länken jag postade?

MiRRe
    Member

Gjorde en sån clean nu, samma ledigt men det känns ändå bra o veta att det är borta 🙂 Men mitt i stod det typ utrymmet börjar ta slut radera bilder och videos jag tryckte avfärda men där var ju knappast fullt ? Så det förstod jag inte riktigt 😛

HabboHotel
    Member

@mirre 66883 wrote:

Gjorde en sån clean nu, samma ledigt men det känns ändå bra o veta att det är borta 🙂 Men mitt i stod det typ utrymmet börjar ta slut radera bilder och videos jag tryckte avfärda men där var ju knappast fullt ? Så det förstod jag inte riktigt 😛

Det var de som hände mig!!! 2.1gb stog det när den var klar? skit program

MiRRe
    Member

jag kollade mitt och även om jag fick den så hade jag 9 något ledigt samma som innan jag började.

HabboHotel
    Member

@mirre 66885 wrote:

jag kollade mitt och även om jag fick den så hade jag 9 något ledigt samma som innan jag började.

aa men du lät den inte göra klart eller gjorde du de?

MiRRe
    Member

Jo den fick gå klart.

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.