Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Jag är fast i rec-mode och får felmeddelande 1015, vad ska jag göra?
-
AuthorPosts
-
Hej alla IT-proffs där hemma. nu har jag ett problem med min iphone. den bara går tillbaka till recovery mode när man startar om den. jag har ett ipad baseband eftersom jag behövde det till telia uppåsningen (från telenor) vilket hindrar återställning/uppdatering i itunes. vad ska jag göra? ska jag sälja telefonen till något teknikfreak elr? själv är jag ett teknikfreak men inte den bästa precis :rolleyes:
Teknisk info :
iPhone 3gs 16 gb.
problemet uppstod när jag försökte uppdatera till 4.3. jag har testat med RecBoot och iREB + testat göra ändringar i host-filen. VAD SKA JAG GÖRA? Väntar på ett snabbt svar ! SNÄLLA SVARA SNABBT!Hej , tack för att du räddade min iphone. Om du har så kan du väl ge mig en länk till custom firmware 4.3 som jag kan uppdatera med
@tommielag 89291 wrote:
Hej , tack för att du räddade min iphone. Om du har så kan du väl ge mig en länk till custom firmware 4.3 som jag kan uppdatera med
Vet inte om det finns någon custom 4.3 än.
Ok , men om du hittar en sida som liknar
Felixsburns fast med firmware till
Mej så kan du väl skriva ett svar@tommielag 89313 wrote:
Ok , men om du hittar en sida som liknar
Felixsburns fast med firmware till
Mej så kan du väl skriva ett svarOm du sitter på en 3GS lur, så finns där custom filer att hitta.
iOS 4.3 CUSTOM ipsw to Jailbreak and Unlock iOS 4.3
Cydia kommer att finnas, dock ingen fungerande sådan.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.