Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Jailbreak 3G
-
AuthorPosts
-
Hmm, finns det inget enkelt jailbreak till Iphone 3G med IOS 4.1?
Som jag fattar det när jag läst så fungerar varken Limera1n eller Greenpois0n på 3G’n. Försökte för någon vecka seda att uppdatera 4.01 till custom 4.1 med Sn0wbreeze vilket resulterade i att jag blev tvungen att uppdatera till original 4.1 🙁
Som tur är så är det frugans 3G och hon är väl inte sådär panikslagen som jag skulle vara om jag var utan JB. Sitter själv med en JB:ad IP4.
Tacksam för svar…Läste nånstans att redsn0w fungerar med iPhone 3G men jag har inte lyckats själv…återställt telefonen 4ggr på 2dagar nu tror jag efter alla försök.
Säg till om du hittar nåt!
Ska du jailbreaka med Sn0wbreeze tror jag du måste använda dig av iREB som du laddar ner på samma sida som Sn0wbreeze. Redsn0w har jag inte testat men det ska fungera med 3G på 4.1.
Redsn0w för ip3g
Här har du en guide rörande Redsn0w & iPhone 3G iOS 4.1: Jailbreaka iOS 4.1 med Redsn0w 0.9.6 för iPhone 3G och iPod Touch 2G | iMedia.nu
@kalle99 80875 wrote:
@matteh80. Använde iReb. Glömde skriva det i första posten bara
@ Muffins. Ska prova den guide senare. Tack för tips.Passar på att bjuda på guide gällande Sn0wbreeze: Hur man jailbreakar med sn0wbreeze 2.0 | iMedia.nu
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.