Front page › Forums › Övriga ämnen › jailbreak
-
AuthorPosts
-
jag har en ipod men jag har haft jailbreak sen fick jag slut på batteri sen har jag inte fixat det och nu kan jag inte göra det den stannar på waiting for device i flera timmar sen orkar jag inte längre jag har downgrade 3 generationen till 3.1.2 jag e elva
:confused:Välkommen herr 11-åring 🙂 Jag tror du har en iPod Touch 3e generationen. Koppla i den till datorn, starta den och kör ngn av filerna på Welcome to BLACKWEATHER.COM
Anledningen till att den inte startar av sig själv är att du har ett gammalt jailbreak, du bör jailbreaka om den Spirit då slipper du detta problem
men ne jag vet om spirit men jag need:ar itunes 9.0 lr senare och det går inte att ladda ner det för nör det installerar sen kommer det upp nån error sak sen klickar jag ok det finns inget annat att klicka sen står det rolling back atcions
jag tror jag fixade det jag jailbreak min ipod första gången när jag va åtta men tack för hjälpen
🙂
hur länge ska den stå på waiting for device
Men det funkar inte att ladda ner iTunes från Apple.com och jag behöver det för att jailbreak:a med spirit
Ta en skärmdump/bild på fläelmeddelandet du får när du försöker installera iTunes. Ladda upp bilden till Fuskbugg.se – Ladda upp din fil och länka in den hit till forumet
eller installera iTunes på en annan dator
Fri nedladdning: Apple iTunes 9.1.1:
http://appldnld.apple.com.edgesuite.net/content.info.apple.com/iTunes9/061-8203.20100427.1J2kd/iTunesSetup.exe
Där har du direkt nerladdnings länk till iTunes 9.1.1 från datormagazin.se -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.