Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › jailbreak en fråga
-
AuthorPosts
-
om jag jailbreakar min 3gs 4.0.1.telefon .kan jag synka genom itunes ändå.samma som jag gör idag. tänke jag har min adress bok i min mac och kalender musik m.m.
så man inte missar denna enkla synkning med allt .när jag jailbreaka min telefon
Ja
Allt fungerar precis på samma sätt som utan JB
(iTunes syncar inte program du laddar i cydia)ok inget mer jag ska tänka på man ska inte söka efter uppdateringar av apple programvara eller i itunes?
Inget förutom om det komme ny ios t.ex. 4.1 då tappar du jb
ok tackar läste att man ska till något som heter cydia hur kommer jag ditt
efter att du har läst in jailbreakme.com från iphone och installerat JB så kommer en ny ikon på skrivbordet som heter just cydia
Nope
när du har ios 4 i din iphone så öppnar du safari på jailbrakeme.com och följer instruktionerna där.
När du är färdig så kommer cydia på iphonen
se tråden här
https://www.iphoneinfo.se/forum/upplasning-och-jailbreak/8798-%5Bguide%5D-jailbreaka-alla-4-0-4-0-1-iphones.htmltackar .en fråga till.så man går alltid genom telefon när man ska hämta något.inte som itunes där man har alla app
Yes. du kan hämta appar från telefonen med (du har appstore på den)
finns det många olika sidor som man tar ner sina app eller får man leta runt på nätet efter dom
du drar ner apps från appstore eller cydia från din telefon
ska man göra någon backup på telefon innan man jailbreakar den ?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.