Jailbreak farligt?

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Member
    Post count: 16

Tänkte på en sak, hur stor är chansen att iphonen kommer gå sönder när man jailbreakar den?

barabazzare
    Member
    Post count: 33

@xrysha 63922 wrote:

Tänkte på en sak, hur stor är chansen att iphonen kommer gå sönder när man jailbreakar den?

Att den går sönder för att du jailbreakar den är de 0% chans.

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Att den pajjar totalt är ganska liten men att du måste återställa den är kanske 25%.. Aldrig hänt mig men det kan ske..

xrysha
    Member
    Post count: 16

aha tackar:)

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Jailbreak kan vara farlig. Känner en som jailbreakade sin iPhone och blev påkörd dagen efter. Gäller att vara försiktig. :rolleyes:

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Jag krossade axeln efter mitt andra jailbreak, akta er

KingMartin92
    Member
    Post count: 186

jag och hittade en triss lott med 15miljoner och blev häktat för bedrägeri

H3NR11K
    Member

och jag mördade olof palme dagen efter jag jailade!

OT ppl!

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

En kines som jailbreakade sin iPhone blev påkommen av staten och sen har vi inte hört av honom sen dess.

Trådskaparen: Pröva du jailbreaka och när det skiter sig så skriv i denna tråden så ska vi nog kunna hjälpa dig.

utalker
    Member
    Post count: 403

Jag har för mig att Apple har gått ut och varnat för att glaset framför displayen kan spricka om man jailbreakar.

Så jag hade nog avvaktat lite först:)

Cophe
    Member
    Post count: 1079

Tänk nu lite på att alla frågor är lika mycket värda och att xrysha faktiskt va seriös bakom sin. Till skillnad från 90% av svaren här.

Dåligt kamrater.

Lillemor-Zanyar
    Member
    Post count: 28

@xenomorph.se 64048 wrote:

Tänk nu lite på att alla frågor är lika mycket värda och att xrysha faktiskt va seriös bakom sin. Till skillnad från 90% av svaren här.

Dåligt kamrater.

Ja men nu vad det freebo som började och det är freebo som äger hemsidan så om han skriver hot så gör vi okså det, gör han självmord så gör vi andra det okså. så passar det inte dig så får du åka hem till irak igen!!!

H3NR11K
    Member

@lillemor-zanyar 64056 wrote:

Ja men nu vad det freebo som började och det är freebo som äger hemsidan så om han skriver hot så gör vi okså det, gör han självmord så gör vi andra det okså. så passar det inte dig så får du åka hem till irak igen!!!

Freebo äger inte hemsidan. Det är Snook som gör det.

Har jag fel när jag säger att det stod i någe avtal man godkänner med iTunes att om man jailbreakar så kan man ställas in för rätta inför terrorism? Eller juste! Man fick inte använda några appar till terroristaktioner!

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Blah blah

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • The topic ‘Jailbreak farligt?’ is closed to new replies.