Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Jailbreak ios
-
AuthorPosts
-
@vossen 70496 wrote:
RIKTIGT JÄVLA AWESOME! 😀
Kommer det en tutorial på Jailbreaket/upplåsningen här på forumet också kanske?:o:rolleyes:
Då har man något att göra när man kommer hem från jobbet ikväll dåja! 😀Vill inte vara en partypooper men man behöver vara på 3.1.2 eller ha SHSH sparade för den firmwaren =/
@gualm 70503 wrote:
Vill inte vara en partypooper men man behöver vara på 3.1.2 eller ha SHSH sparade för den firmwaren =/
Även för denna versionen?
RedsnOw 0.9.5 released to Jailbreak iPhone OS 4.0 (iOS 4) | Mobile-Geeksih8sn0w’s egna guide nyss uppdaterad:
iH8sn0w’s Forums • View topic – *sleepfix* Pwning 4.0 on New Bootrom 3G
w/3.1.2Hoppas en guide kommer här med bilder.
Fattar 0 utan bilder.
följde denna guide, gick smidigt!
Nu sitter jag med en upplåst custom iOS4 på en 3GS med ny bootrom!
Tethered JB förvisso men det kan man väl stå ut med tills den ordentliga JB dyker upp! Går smidigt att boota upp den via iBooty, tar lika kort tid som blackra1n.
😀
När jag kör Payload-Pwner-r3-3GS.exe så ska jag få filer, men jag får endast temporära under processen och får inga sparade. Någon som vet något om denna bugg?
EDIT: Jag tror det är xp det är bugg på, körde likadant på windows 7 och då funkade det fint men det kanske bara är just min dator. Men nu sitter iaf jag med en jailbreakad iPhone 3GS new bootrom med ios 4 🙂
@jonnilsson 70505 wrote:
Även för denna versionen?
RedsnOw 0.9.5 released to Jailbreak iPhone OS 4.0 (iOS 4) | Mobile-GeeksDet gäller endast för 3G och inte 3GS =/
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.