Jailbreak iPhone 3g 4.1 and keep unlock!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Jailbreak iPhone 3g 4.1 and keep unlock!

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 14

Skulle någon kunna skicka länk på youtube som jag kan förlja för att jailbreaka min iPhone men ha kvar min unlock.

Har letat ett bra tag men blir bara förvirrad så vet inte vilken jag ska välja?!:(

Modemfirmware: 05.14.02

Tack

apple 3g
    Member
    Post count: 482

är din upplåst hoss en operatör? om den är det så är det upplåst för evigt kör på med jailbreak bara, om den är upplåst hoss ne operatör

Akilles.Akilles
    Member

ne har låst upp den själv…

apple 3g
    Member

@akilles.Akilles 91763 wrote:

ne har låst upp den själv…

varför ska du jailbreaka den igen ?

Akilles.Akilles
    Member

jag har bara unlock på den men ingen jailbreak. jag låste upp den för några månader sen men nu vill jag jailbreaka också, men jag vill inte förlora min unlock.

apple 3g
    Member

ok hur låsste du upp den ?

Akilles.Akilles
    Member

mins inte exakt hur jag gjorde. allra Första gången var det en kompis som låste upp och jailbreaka den åt mig. Efter 1 år eller så så funkade inte cydia för mig så jag tänke jailbreka om den o låsa upp den själv. men jag lyckades med enbart att låsa upp men inte jailbreak.

muffins
    Member
    Post count: 1906

@akilles.Akilles 91773 wrote:

mins inte exakt hur jag gjorde. allra Första gången var det en kompis som låste upp och jailbreaka den åt mig. Efter 1 år eller så så funkade inte cydia för mig så jag tänke jailbreka om den o låsa upp den själv. men jag lyckades med enbart att låsa upp men inte jailbreak.

Det är väldigt konstigt, om du inte låst upp den hos någon operatör eller använder något tunnt kort tillsammans med ditt simkort, så finns det bara en utväg till, och det är att jailbreaka för att sedan kunna låsa upp telefonen.

Akilles.Akilles
    Member

oki :S, vad kan jag göra nu då? för att jailbreka o unlocka.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.