Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › jailbreak och upplåsning på 3.1 baseband 05.11.07
-
AuthorPosts
-
Troligtvis kommer ett nytt jailbreaks program på söndag! 😀
Här är länken jag hittade det på!
vi väntar med spänning …..
@Mr x 43816 wrote:
fake säkert.. väntaR på gehot
allt är fake tills det kommer ut 😉
Jag har också suttit och väntat på geohot och läst hans twitter!
blackra1n verkar ju också snart komma men inget skrivande så konkret som Appulo!Tror inte heller att Appulo skulle skriva något sådant utan kött på benen dom har ju lervererat innan!!!!
så om de funkar ? så är de bara att köpa nya iphone o låsa upp den då ? ;D
Många bevis säger ju att AppuloHa1l är fake. Deras bild där den var “upplåst” är fake pga att den är renderad i CS4… Personligen tror jag inte på detta.. Har vetat om deras unlock Ferociousbird ett tag och det verkar som att både Dev Team, Geohot och Chronic Dev kallar detta program för fake..
Får som sagt se men det verkar vara lite för otroligt för att vara sant.. Men att några typ randoms kommer och säger att allt är kirrat så.. Nja.. Får ju se på söndag 😉
Edit; Haha det verkar vara så jävla fake så det är otroligt. Om det är real deal så blir jag förvånad.
Del för att det är några randoms som slänger ihop detta samtidigt som Geohot håller på, hum… Vilket sammanträffande!
Att de sen gör 4 olika program som ska Jailbreaka allt + en moddad iTunes så att man slipper Apples officiella uppdateringar….
Vi får se på söndag men dö inte av förväntningar
Som jag trodde;
appuloha1l is actually pretty funny, and chocolatera1n, sorry guys, i own the domain 😀Taget från GeoHots twitter
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.