Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Jailbreak till 4.2 ute?
-
AuthorPosts
-
Hejsan!
Jag har en iPhone 4 4.1 och jag vill uppdatera till 4.2 och min fråga är kan jag installera Cydia till de nya 4.2 eller har de ens kommit ut något stabilt Cydia till de? För jag behöver inte låsa upp min mobil!!
joque istället för att du ska skriva de så hade du kunnat skriva svaret här! Palla med sån som dig, tror du jag inte har kollat på nätet? Denna forum är till för att ställa frågor och inte duma svar!! tänk till innan nästa gång!!
@daikini 84123 wrote:
joque istället för att du ska skriva de så hade du kunnat skriva svaret här! Palla med sån som dig, tror du jag inte har kollat på nätet? Denna forum är till för att ställa frågor och inte duma svar!! tänk till innan nästa gång!!
Dev-Team Blog Den sidan har ALLT som har med Jailbreak att göra eftersom dom fixar allt kring sånt. Sen så har du mångas twitter till höger. Där hittar du ALL info. Det går att jailbreaka 4.2.1 med Redsn0w
nimren är de stabilt med Redsn0w eller ska man vänta på limer1an?
Redsn0w är nog den stabilaste där ute, efter egna customs förstås
Nu när du skriver “customs” hur menar du då?
Customs = Modifierad mjukvara som inkluderar Cydia efter återställning från iTunes.
Man använder PwnageTool (Mac) eller Sn0wbreeze (Windows) för att skapa dessa och återställer med iTunes -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.